• Fille04

Någon som kan det här med Pergo o mens??

Har börjat med Pergotime efter 1½ års försök att få till ett syskon till pågen.

Hade mens 25/6, började med Pergo 29/6. När kommer då mensen igen??

♥Älskar dig Fille mannen♥
  • Svar på tråden Någon som kan det här med Pergo o mens??
  • Tovsippan

Min cykel var precis som vanligt när jag tog pergo. Ibland kan den bli något senare har jag för mig, men det är ju individuellt.

• Fismamman

Jag har ätit Pergo i tre månader. Första månaden 17 dagar till Äl och sedan 15 dagar till mens. (Brukar ha 15+15/14). Andra kuren 19+15 och sista 15+15.

Lycka till.

• Ninizen

Min cykel gick från 29 dgr till 35 dgr. (Alla 3 gångerna) Räkna med att pergo förlänger din menscykel några dgr.

• Fille04
    Fille04 skrev 2006-07-23 10:16:15 följande:
    Har börjat med Pergotime efter 1½ års försök att få till ett syskon till pågen.Hade mens 25/6, började med Pergo 29/6. När kommer då mensen igen?? ♥Älskar dig Fille mannen♥
    Måste skriva att jag alltid har haft oregelbunden mens sedan jag slutade med P-piller för 13 år sedan.

Med Pergo kom mensen nästan alltid samma tid +-2-3 dagar.
    ♥Älskar dig Fille mannen♥
  • Harper

Hej!
    Är bara inne på min andra kur med pergo, på första fick jag äl på cd 14 och en cykel på 30dagar. Det är ca 15 dagar kortare än jag får utan pergo.
    På kur 2 fick jag äl på cd 19...får se när mensen dyker upp den här gången om den gör det. Men räknar med att den kommer om 16 dagar.

Svar på tråden Någon som kan det här med Pergo o mens??