• DaMungo

känner någon som rör mej

Jag bara undrar om det är fler än jag som kan känna som att någon rör vid mej utan att det finns någon synligt i närheten som skulle kunnat röra mej.
    Jag tycker att det har blivit mer sen jag blev gravid.

Sen i vårt sovrum har jag en vit "dimma" bredvid tv när vi ska sova. Någon som har en aning om vad det kan vara förnågot?

• Svar på tråden känner någon som rör mej
  • yaaniz

Jag brukar oxå känna att någon rör mej..ibland på foten och ibland i håret..
    lite små läskigt men det är väl bara nån som vill visa att dom finns här :)

LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
  • DaMungo

jag tycker inte det är läskigt.. jag bara undrar varför de rör just mej.. de brukar ta på mina armar eller rygg. jag undrar vad jag kan hjälpa dem med

• me1

Det kan kanske vara dina guider som söker kontakt med dig.

• DaMungo

men om de vill ha kontakt.. varför gör de inte det ordentligt då? e de rädda? jag blir juh nyfiken

• DaMungo

näää, det gjorde det inte

• DaMungo

jaa jag e inte så lättpåverkad :D

Jag undrar bara om någon annan kan se vem det är och vad den vill.

• me1

En andlig guide tar aldrig mer kontakt än du är redo för. Vill du ha svar på vem det är så är mitt råd fråga den. Tala med den/dem. Vad den/ de vill kan komma fram i dina drömmar eller där du minst anar det så var öppen....

• DaMungo

Jag har försökt fråga..men inga svar har kommit..men jag fortsätter att vara öppen

• me1

Jag tror att de vill att du ska stödja dig själv bättre,tro mer på dig själv och ge dig själv mer kärlek. Rör vid ryggen-då tänker jag på stöd.....Att de rör vid dina armar betyder nog att du ska ta mer vara på dina livserfarenheter och respektera dina många förmågor som du har.....Ja helt eneklt älska dig själv för den du är!

• DaMungo

oj.. då kommer jag bli riktigt ego

vad betyder att de tar på benen då? mest knäna och vaderna

• imp

för ett par vecor sedan kände jag det som att någon drog i mig när jag sov vaknade tvärs över sängen

• NattravN

Jag har med varit med om det, men bara när jag varit gravid!
    Båda gångerna jag varit i början av graviditeten har någon kommit in i mitt sovrum och ruskat om mig och jag har inte kunnat röra på mig eller ropa på hjälp, fast jag varit klarvaken. Fick förklarat för mig att det kan vara sömnparalys, att en del av hjärnan sover medan alla andra är vakna, så man upplever det som om det verkligen händer. Vet inte hur jag annars ska förklara det... Läskigt iaf!

• DaMungo

asså jag e vaken och gör saker när någon tar på mej. skulle varit spännande att få veta vad de vill

• fafa

Hej

Det är bättre att inte försöka ta kontakt med de. Man kan faktiskt ångra sig.

• yaaniz

fafa

kan du förklara varför man skulle ångra sej?

vad man ska göra är att vara väldigt försiktig så man vet hur man öppnar och stänger sej..annars kan man ha otur att det kommer någon och tar en massa energi ifrån en..

LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
Svar på tråden känner någon som rör mej