• happy2

Ont i bröstbenet mitt i mellan brösten, någon som vet varför eller känt likadant?

Som sagt så har jag super ont i bröstbenet mellan brösten, som om man vill knäcka tillrätta det. Som ibland om man e lite stel i nacken så knäckar man det till och endel av spänningen släpper. Men jag kan inte göra det på det här ställe, någon som har någgot råd.
    Visserligen har ju brösten blivit större och tyngre, så jag har en regäl bh på så att de stöttar ordenterligt. Men det gör ont nu.

• Svar på tråden Ont i bröstbenet mitt i mellan brösten, någon som vet varför eller känt likadant?
  • Titti och mini

Det benet man har där är int ett "rikigt" ben utan främst gjort av brosk, o därför mjukare + att det är massa ledytor på det, så nu när brösten växer så drar det extra i det benet, tror inte du kan göra så mkt mer än en bra BH m extra stöd o det hade du ju redan.

• happy2

Tack, underligt hur kroppen funkar ibland

• Pilllis

har oxså ont i bröstbenet... känns som det går ett stort gummiband mellan bröstbenet och ryggraden.. det lixsom bara spänner

Svar på tråden Ont i bröstbenet mitt i mellan brösten, någon som vet varför eller känt likadant?