Kan man åka någolunda billigt till Mauritius eller Maldiverna?
Vi har inte varit på bröllopsresa jag å min man, när vi va nygifta hade vi inte råd, och nu har en slant visst dykt upp
Kommer inte åka än på ett bra tag i vilket fall som helst pga barn, å man vill ju åka barnfritt.
Men vi diskuterar mycket och tänker att vi vill ha ut så mycket som möjligt av en så liten peng som möjligt ändå, åsså vill vi boka i tid så vi har det klart...
Tanken är att vi vill ta en eller två veckor och bara SLAPPNA AV utan barn, äta & dricka gott, ha sex i solnedgången och såna där saker och vi vill bo på nåt ställe där servicen är helt OUTSTANDING, alltså plingar man på en klocka och ber om en elefant till dörren så får man det, typ.
Har kollat på Mauritius & Maldiverna och liknande och det verkar ju helt underbart *drömmer*
Men det drar ju iväg till massa tiotusenlappar, min fråga är KAN det va billigt öht eller är det ALLTID dyrt?
Nån som vet?
Vilket resebolag är isf bäst?
Eller är det bäst att boka nåt på egen hand dvs flygstol och sen nåt "löst" hotell som man hittar själv?
Nån som har tips på nåt som är typ i klass med 5stjärnigt men ändå inte bajsdyrt?
Nån här som varit på Mauritius eller Maldiverna?