• Anonym

Fler som har stoppat kudde under tröjan för att låtsas vara gravid? (För er själva alltså ;-) )

Hehe detta är ju en rolig fråga.
    Väljer att vara anonym för att jag själv gjort detta.

Stoppat en kudde under tröjan för att se gravid ut När man längtar så...

• Svar på tråden Fler som har stoppat kudde under tröjan för att låtsas vara gravid? (För er själva alltså ;-) )
  • Anonym

*haha*
    Det har jag gjort massa ggr framför speglen

• Anonym

Haha tur att man inte är ensam!

/En tjej som just nu har en stooor gravidmage under tröjan

• Anonym (groda)

jag har aldrig gjort det... men gärna blåst ut magen. För att jag så gärna vill

• nadja84

Jag gjorde det i 9 månader bara för att känna på hur det kändes.. bytte ut till en större kudde ungefär varannan månad.. och nu har jag en liten Dylan på 4 månader

Nä skämt å sido.. jag har gjort det oxå så klart men det var länge sen nu.. hade ju nyligen the real thing.. men tyckte det var super kul när jag gjorde det för var sååå nyfiken på hur det skulle se ut då!!

*Dylan 2006-03-25*
  • Anonym (klotet)

Så klart, innan jag verkligen tänkte på att få barn, tycker att gravida kvinnor är det vackraste som finns.
    En gång när jag bowlade stoppade jag också ett klot under tröjan, såg ganska bra ut, eftersom jag en tid senare fick höra att en gemensam kompis till hon och mig som berättade det för mig, att jag skulle ha barn, det hade hon sett när hon var och bowlad

• Anonym

Ingen kudde men jag brukar spänna ut magen när jag är ensam i badrummet

• jollyjumper

jodå... massor av gånger. Drömmer mig bort. Den blir lite knölig, mn ack så vacker

• xxmeyaxx

haha, klart man har. även som liten knodd ..

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • angeleye82

Neee..faktiskt inte, men spänt ut magen har man gjort:P jag e lite smårund annars me så ja kan verkligen få magen å se gravid ut..:p skojjsigt..men pojkvännen blir lite skrajj när jag gör så..fniss

• xxmeyaxx

spänt ut magen har jag också gjort och säger till sambon,
    - nå? vad tycks?

• vackrastarflow

jag behöver inga kuddar, det räcker med kissnödig+mens+mätt för att det ska se ut som minst 5 månaden

• xxmeyaxx

du är en klok människa du.

• vackrastarflow

ja det brukar yttra sig såhär 02.15 på natten...

• xxmeyaxx

du får fortsätta sitta här vid dom här tiderna.

• Svart Spets

Ja gud ja! jag har stoppat fotboll,ballong allt möjligt för att se hur man skulle se ut som gravid.

Svar på tråden Fler som har stoppat kudde under tröjan för att låtsas vara gravid? (För er själva alltså ;-) )