Vart finns bärbara CD spelare till barn??
Hej!
Nån som har tips på vart man hittar en bärbar CD spelare (freestyle alltså...) passande en 2,5 åring? Har letat överallt men ingen verkar sälja barn cd spelare längre?? Hjälp!!
Hej!
Nån som har tips på vart man hittar en bärbar CD spelare (freestyle alltså...) passande en 2,5 åring? Har letat överallt men ingen verkar sälja barn cd spelare längre?? Hjälp!!
är väl inte så nyttigt för hörseln och kan vara därför man inte säljer det till barn längre
toys r us
Jag puffar, ska resa långt med adele och behöver något med kontrollerat lågt ljud och som är lite stöt tåligt
Hmm.. finns bärbara cd spelare nu för tiden? Mp3 är smidigare ju?
Jo... Men jag tycker att en mp3 och en cd eg. är för dyra grejer.. Jag vill ha nåt som tål pillande fingrar och en-två tapp i golvet
Mp3 finns det ju riktigt billiga nu, det behöver ju bara vara en med liten hårddisk. (typ 128 mgb) Jag är ingen expert men jag tror nog faktiskt att en mp3 skulle bättre klara av stötar än en cd spelare! Och dessutom slipper du asa med dig skivor
Kolla på www.netonnet.se!
Ja jag får väl kapitulera inför teknikens under och inse att min barndoms freestyle är ack så förbrukad *s*
Ha ha! Jaa, jag tror faktiskt den är det
Har varit på Toys r us men de hade inga!
MSI: Jag tror nog inte det är nån fara för hörseln...
Vi behöver nåt när vi ska åka långt på semestern och då skulle det va bra med nåt pilltåligt som har enkla funktioner...Och sonen älskar att sitta med hörlurar på sig!Har för mig att jag sett massa barn spelare innan men nu finns det helt plötsligt inga! Är en Mp3 bättre tro? Ska kolla runt lite!
Äppelskrutt: jag tror absolut att mp3 är bättre. Den hackar inte som cd skivor gör och ni slipper bränna/köpa skivor som ska bytas hela tiden!