• rumpnissen

Jane Hellen-Mood

Hej, jag har köpt slingblondering. Tänkte prova ngt nytt, därav köpte jag Jane Hellen, Mood. Ngn som provat den? Hoppas inte man tappar hår av den eller ngt annat hemskt man hört om. Innan brukade jag använda Schwarzkopfs produkter. Men denna var 30 kr billigare....

Håll tummarna för mig nu

• Svar på tråden Jane Hellen-Mood
  • Tristan

Hi hi, finns Jane Hellen kvar?

• neffi

jag har dåliga erfarenheter på mitt hår av jänehelen blondering ...hade svinto hår efteråt men känner sedan många som tycker den e bra

• rumpnissen

HJÄLP!!!

Tog du ultra blond eller blond? Jag har blond, man kan ju hoppas den inte är lika slitsam!!!!!!!

• jagälskarallaminabarn

Hejsan!

Jag har inte använt just slingblonderingen men däremot den "vanliga" hårfärgen. Trivdes jättebra med den förutom att den luktade starkt så jag fick huvudvärk. Vill inte skrämmas men ha gärna ett vädringsfönster på glänt när du gör blonderingen. Den kanske iofs inte luktar lika mycket och/eller du kanske inte är lika känslig, ville bara tipsa om detta i fall att. Lycka till! *Håller tummarna så de blir blåa*

• Velouria

Minns ni Jane Hellen-schampot från 80-talet? Det var en grön och en gul flaska, och satte man ihop dem blev de halva bilderna av en kvinna komplett. Den doften saknar jag, det är det ända schampot jag har träffat på som faktiskt luktade gott i håret länge.
    Nostalgi...

• Velouria

Nu är jag bra trött. Det ENDA schampot, inte ända.

• rumpnissen

Hihi...då kan jag glädja Dig med att som finns på få ställen. Jag hittade en flaska jane schampoo o jaaaa, det luktar så gott. Billiga är dom också.

• Lossan

Ja, jag har faktiskt gjort slingor med det märket, fast det var ett par år sedan nu. Men håret sitter kvar på samma plats iallafall.
    Å trassligare blir ju håret alltid efter man slingrat det...

• Kajsan

Velouria

Det schampoot är riktigt bra faktiskt!
    Jag storshoppade typ 20 st igår på Rusta för 10 kr styck

• Twilight

Jag har blekt hela håret med ultrablond ca 5 gånger det senaste halvåret, till saken hör att jag har väldigt tunt o fint hår och inte är det något svinto här inte...
    Den absolut bästa blekning jag provat, rekommenderar den till alla jag känner!!!

• Pyssel

Försöker inte med annat märke längre. Funkar bäst på mitt hår, men det klart att det är olika beroende på vad man har för hår och hur mycket det tål o.s.v. Kram på dig!

• sveamoder

Hej !!

Ingen aning?? använde det i början av min blonderingskarriär!! Borde ju va en förbättrad produkt i dag tycker jag!! men vet många med mig som håret blev som gummi på!!

Velouria: Jag fann schampot på Rusta förra veckan. Var bara tvungen att lukta!!! Luktade -80tal!!

Svar på tråden Jane Hellen-Mood