• Malinlin

Tipsa om bra åkpåse

Hej, jag skulle behöva tips om vilka åkpåsar som är bra. Svårt att hitta info och tester på nätet.

• Svar på tråden Tipsa om bra åkpåse
  • ebben

Jag köpte en ny (då) brio kombi med original åkpåse-95.När jag skulle ha mitt första barn,den är jättevarm och bra!Jag klär de bara med nåt "vanligt" under ,typ tunn feece eller så och ner i vagn i påsen,de är varma och goa fast vi bor i norrbotten ,där det kan vara rätt så kallt! Är det riktigt kallt tar jag på mer kläder förståss,men för det mesta räcker det med lite!

• Fido

vi har en BRIO kombi men köpte aldrig någon åkpåse från början. Nu var det beställningsvara och vi blev istället tipsade om Teutonias dunåkpåse. Har fortfarande inte riktigt förstått om det verkligen är dun i den, eller om det är fusk. Men otroligt gosig är den. Helt i svart och man får med två olika "lock", ett tjockt och ett lite tunnare.
    Kostade ca 900kr. Vi är jättenöjda.

• Kattiz

Har en Polaråkpåse och är bra nöjd med den!! *underbar*

• JessieZ

hur gamla är era barn som har åkpåse?? Ska jag köpa en sån åt Eja eller är hon "för gammal" snart 10 månader. Går det bra att sitta i en åkpåse??

JessieZ

• Marlene

Vi har en åkpåse från babyproffsen, som man öppnar på mitten. Hade jag köpte en ny åkpåse hade jag köpt en med 2 dragkedjor (en på varje sida) för då kan man bara dra ner dragkedjorna och vika bort flärpen som blir när man går in, tex om bebin sover eller man är på stan och springer. Min åkpåse far i hop igen när man öppnar den så det blir så varmt.
    Jag kommer ha en åkpåse i willes sovvagn så det blir varmt och skönt, men i den mindre vagnen blir det bara ett fårskinn, det blir lätt grisigt i åkpåsen när dom börjar gå men före det tycker jag det är super

• Helen72a

vi har en voksi påse.... den e kannnooon

sök på nätet så kan du läsa om den

kramiz

• Kattiz

Ja voksi lär vara nåt utöver det vanliga..brukar finnas bra beg. på Blocket ;);)

• ebben

Ja,det går att ha fast barnen är lite äldre och sitter! Vår brio åkpåse har dubbla dragkedjor,jag är jättenöjd över den!

• fija001

Marlene! Prova att vika undan locken till sidan och under barnet istället:0) Har också en sån med dragkedjan på mitten och den är ju kanon! Dock har jag en allroundpåse också:0)

• fija001

Marlene! Prova att vika undan locken till sidan och under barnet istället:0) Har också en sån med dragkedjan på mitten och den är ju kanon! Dock har jag en allroundpåse också:0)

• GladaVirre

vad kostar en åkpåse ca? är de lätta att få tag på?

• Marlene

fija001: det vart för trångt då

• Kattiz

Mia:

Vad är inloggningen nu? kommer inte in utan att va inloggad

• mia1968

dom har bytt till inloggningsord, det nya är sova

• Kattiz

Tack Mia för hjälpen!! Kul att läsa! =))

• Hushi

Kan man ha åkpåse i en emmaljunga med hårdlift? Och är det nån som har urban jungles åkpåse...den där i silver eller guld?

• Jennie Brunflo

Voxi!

Klart bäst! Växer med barnet. (Barnet kan ha den till barnet är sådär 4-5år)
    Den är VARM men inte svettig.

Svar på tråden Tipsa om bra åkpåse