Bonniers Trafikskola
Nu har jag äntligen fått tummen ur och ska ta körkort. Har kikat lite på Bonniers Trafikskola, för att träna lite extra. Någon som har testat? Erfarenheter? Helst om 2006 års version, men gärna om de tidigare också!
Nu har jag äntligen fått tummen ur och ska ta körkort. Har kikat lite på Bonniers Trafikskola, för att träna lite extra. Någon som har testat? Erfarenheter? Helst om 2006 års version, men gärna om de tidigare också!
jag hade nog 2004 version när jag tog körkort och var jätte nöjd.. så 2006 måste nog va ännu bättre
Tack för svar! Låter ju positivt. Tänkte att eftersom jag ändå sitter så mycket vid datorn, kan jag ju göra något nyttigt där också
Hjälpte det bara med teorin, eller körningen också? För man kan väl träna körsituationer också?
jo jag har dyselexi så för mig fanns det inte ngt annat alternativ... Teorin är väldigt bra upplagd och lätt förstålig.. jag själv struntade i körsituationerna gjorde ngra men är nöjd med dom åxå, vet dock inte om det påverkar sättet man kör på
Oki... ja, jag föreställer mig ju inte att man vet precis hur man ska agera i verkligheten i en situation man bara "kört i" på datorn, men man kanske inte är så borta som man skulle vara annars heller.
tror man tjänar på att göra simulatorn, lycka till :)
har snart haft mitt i 2år (14/8)
Är jättenöjd, Bonniers med teoriboken som komplement är det bästa!
Läs först boken, gör sen övningarna!
Ska införskaffa programmet då!
Tack för era synpunkter och tips!
Jag gillar faktiskt inte programmet alls, det passade inte mitt sätt att lära in.
Glass: vad var det du kände inte var så bra?
Jag gillade inte stilen på frågorna och inlärningsstilen. Jag vill gärna tänka lite själv och jag tycker inte att man fick göra det. Jag kände mig lite idiotförklarad nästan
Jag tyckte den var jättebra, fixade kortet i höstas.
Satt på nätterna och pluggade, när sonen sov. Hade jag bara haft boken hade jag nog fallit i koma i den efter 5 min. BT höll mig vaken, hyfsat pigg och jag lärde mig en massa av bara farten.
Glass: Ah! Låter ju inte så kul. Men jag tror nog att jag skaffar det ändå, men bra med olika synpunkter!
Jambosana: låter bra, det! Det är just det som känns lite kul: att plugga på annat sätt än att bara använda boken