Illamående eller hunger?
Hejsan. tror jag är i vecka 11 nu. Har varit sjukskriven hela tiden pga illamående. Nu kräker jag inte lika mycket som i början men mår ändå illa i magen liksom. På morgonen vaknar jag av att magen är så tom att det gör ont och måste springa upp och äta en macka innan jag hinner kräka (dock kommer inget hostar bara luft). Sen går jag och sover ett par timmar igen och äter frukost en gång till när jag vaknar. Sen måste jag äta lagad lunch och lagad middag. NÄr jag ätit mat så inom två timmar börjar magen suga och bränna. Känns inte exakt som hunger kändes innan, så jag vet inte om det är som jag är hungrig eller ej. Käkar frukt mellan måltiderna, och mackor, yoghurt och annat smått. Innan jag somnar måste jag äta igen så att jag inte ska vakna allt för tidigt på morgonen av hunger.
Jag är så himla trött på detta. Bara att gå och handla mat hela tiden. Jag har eg ingen aptit utan tvingar mig i affären att köpa nåt jag inte e sugen på. Har gått upp ett par kilo i vikt och börjar bli orolig. Är rädd att om jag inte äter när den sugande känslan kommer att jag ska kräka. Nästa vecka ska jag eg börja jobba igen och är orolig för det eftersom jag har tur om jag hinner gå ifrån att äta en gång på ett arbetspass (som är mellan 9 och tolv timmar). Jobbar på en låst avdelning där jag måste vara 100 % i topp för att jobbet ska funka. Är rädd att om jag INTE går och jobbar så tråkar jag ihjäl mig här hemma. Tänker jag kanske bara fantiserar upp det här illamående och om jag går och jobbar så kanske jag glömmer att jag mår kasst....... Hjälp nån som har råd till lilla ömkliga mig som vill vara stark!!!!!!