• AnnaLi

Hur får man bort "bilringarna" på ryggen?

Jag har typ "bilringar" på sidorna av ryggen...eller "julgranen" som nån kallade d...!

Nåt bra tips hur man får bort dom??

• Svar på tråden Hur får man bort "bilringarna" på ryggen?
  • andypandy

det vill jag gärna vet också ! kan det vara med situps tro ? känns som om det borde vara effektivast mot just det sen är väl all motion med bra kost effektivt antar jag !

• AnnaLi

Skönt att nån svara! Trodde först att jag va den enda här som hade sånt!

Idag ska vi åka å hämta en motionscykel...typ den där Orbitrek som fanns på Tv-shop för ett tag sen (längesen?)
    Där rör man ju liksom på hela kroppen eftersom man tränar armarna fram å tillbaka också...

Ska hämta den hos svärmor å svärfar...den står ändå där oanvänd i källaren.

• VIVO

men på cykel så tränas mest benen......

• andypandy

jag tror på cykel och efter det situps ! har precis köpt ett gym kort och där sa instruktören att jag skull avsluta med situps för man träna magen i alla övningar. men det var ju just bilringarna där bak och på sidan , ja ! man kan ju göra sneda situps också. usch, vad ska vi göra ? e fettsugning enda alternativet ! jag ska till gran canaria i april med min killes familj och måsta ha bort dem tills dess så mer förslag !!!

• Venna

Oj, fler som har samma problem som jag?!
    Det är svårt att punktförbränna fett, så enbart situps gör nog inte så mycket. Det enda som hjälper är motion som förbränner fett, och cykling är jättebra! Promenader ockå!
    Detta varvat med situps borde ju vara en toppen kombination!

Lycka till!

Svar på tråden Hur får man bort "bilringarna" på ryggen?