• Anonym

någon som har erfarenhet utav yasmine p-piller??????

jag tror det stavas så, har hört att dom är bra? vad tycker ni?

• Svar på tråden någon som har erfarenhet utav yasmine p-piller??????
  • Anonym

Jag har dom....superbra!

Blev så labil av mina tidigare...precis innan mens. men med yasmin är kolugn!

5+....*leR*

• Sebs bonusmamma

Jag har dom nu sen några månader, funkar ganska bra, men en del av mensværken har kommit tillbaka, och mensen har blivit nån dag førsenad och kort..

• Jojjanna

Ja, jag hade dem innan jag blev gravid. De funkade jättebra! De jag hade innan gjorde mig nedstämd och sexlusten försvann helt men med Yasmina så blev det mycket bättre!

• Anonym

jaha så dom verkar bra? hur funkar dom äter man varje dag hela månaden? inga andra symptom? typ viktuppgång, nedstämhet osv? om man är rökare (röker 3cigg om dagen) får man äta dom då?

• Anonym

Jag röker ca 10 cigg om dan...nemas problemas...

men såklart är det risker med allt....

• hanna  f

Jah har ätit yasmine vid 2 olika tillfällen. Vid det ena funkade de super inga biverkningar alls. Gick tom ner i vikt. Men nu den senaste gångeh för ca ett halv år sen mådde jag inte alls väl av dem blev jätte labil plus att jag fick dålig hy och mellanblödningar...men sóm sagt vid första tillfället mådde jag super..

• ceci lia

Äter dem. har inga biverkningar alls. Åt Diane först som jag fått från hudläkaren på grund av acne. Han rekommenderade att jag bytte till Yasmine som är svagare och ger lägre risk för blodpropp. tydligen ska de ändå fungera mot acne. har bara ätit dem i tre veckor men jag mår bara bra.

• 1978nettan

cecilia:
    jag ska börja äta diane. hur blir sexlusten av dom?

• Kreditkort

Jag äter dom också. Har bara hunnit knapra i två veckor, men jag fick börja med dom efter min abort. och dom på sjukhuset sa att dom är jätte jätte bra. så jag hoppas.

• Anonym

Jag åt dem, men tyckte inte om. Fick tillbaka min hemska mensvärk, mensen var antingen onormalt lång eller så bara två dagar. Fick humörsvägningar precis lika mycket som med andra piller och samla vätska också, så jag lämna bort dem och insåg att p-piller är absolut inget för  mig!

Svar på tråden någon som har erfarenhet utav yasmine p-piller??????