Tröttnar snart på detta
Har snart ammat min dotter i tre månader och allt har gått bra meeeeen, så kommer man till det som man inte tycker är skoj.
Jag ammade min son första veckan med båda brösten innan jag fick en infektion som ledde till att jag var tvungen att äta antibiotika.
Fortsatte dock att amma med vänstra bara men han blev aldrig nöjd och mjölken i det högra sinade och kom aldrig tillbaka till helt igen så det slutade med att jag vid 3 månader gick över helt till att ge honom ersättning eftersom det inte gick bra.
Denna gången så har jag fått tre mjölkstockningar på mindre än tre månader.
Två på högra och en på vänstra som fått mig att bli vansinnig.
Och på det högra har det berott på att jag får så förbannat ont när hon tar tag i det. även om jag lagt henne rätt och allt så känns det svidande värkande ont, spelar ingen roll, har haft på bröstsalva, bröstmjölk, luftat tagit hand om vårtan, det är fortfarande som en oläckt sår som aldrig läker.
Vet snart inte vad jag gör men att ha ont ytterligare tre månader till pallar jag inte, jag tröttnar av att ha så ont varje amning på högra.
Flaska är inget alternativ då hon vägrar ta det så vad sjutton gör man?
Har ingen varit med om detta, att ha en bröstvårta som svider och är som ett skavsår som aldrig läker??
skulle behöva tips o råd.
jag ger upp snart.