• surfer girl

annorlunda silverbröllopspresent?

Mina föräldrar firar silverbröllop och vi barn vill ge dom en fin och annorlunda present.
    Har någon några tips?
    Brudparet är snart 60 år fyllda, gillar att resa, mat och vin samt att upptäcka nya saker.
    Vi har ca 1500 kr att spendera och det känns knepigt att komma på en present eftersom dom har allt dom behöver samt hygglig ekonomi, men vi älskar dom och vill ge något speciellt som dom inte förväntat sig!

• Svar på tråden annorlunda silverbröllopspresent?
  • Pannkaksmamma

Som uppskattad bröllopspresent har vi gett bort en korg med vinprovningsglas och några goda viner som passar till glasen i fråga. Kan kanske vara en idé?
    Eller varför inte hyra en kock som kommer hem och lagar mat till er alla och fira gemensamt?
    Ni kanske vill ha en mer bestående present??
    Lycka till med funderandet!

• Jennie Brunflo

Min svärmor fick en fotografering hos studiefotograf av hela familjen. Hon blev så glad att hon började gråta.

Det var alltså svärfar+svärmor + deras barn med familjer med på fotograferingen.

• AvalonC

När pappa fyllde 50 så fick han ett foto av oss barn på.
    Den hade vi skickat iväg så att de graverade in bilden på en glasbit som var ca 2 dm hög och kanske 2,5 lång.

Och under den satte man sedan ett blått sken...
    Mycket uppskattat!!!!

Kostade 1000:- med frakt...

Jag vet inte om man får länka och göra reklam för det här hinne, men om du skickar ett meddelande så ska jag se om jag hittar länken igen om det låter intressant...

(fotot behöver ju inte vara på er barn, utan kan ju vara på dem...)

• surfer girl

tack för era roliga tips!

Svar på tråden annorlunda silverbröllopspresent?