Zonterapi för ägglossning
Hej!
Är det någon som har provat zonterapi för att få igång sin ägglossning?
Jag har precis börjat och jag skulle vilja höra andras erfarenheter.
Hej!
Är det någon som har provat zonterapi för att få igång sin ägglossning?
Jag har precis börjat och jag skulle vilja höra andras erfarenheter.
Verkar inte som om det finns nån som provat..
Jag har bara provat zonterapi inför mitt FET och det funkade tyvärr inte så min erfarenhet är inte så god!
Hoppas att det kommer att funka bättre på dig!
Lycka till!
Det hoppas jag med...
Hej!
Äntligen har jag lite fakta att tillföra!!
Dr Nie jobbar på Stora Essingen i Sthlm o säger att hon kan påverka kroppen för graviditet.
Jag gick hos henne i våras 10 dgr i rad o gjorde allt annant som hon sa att jag skulle göra. Dessvärre inget resultat.
Zonterapi sägs oxxå funka, men jag har inte provat det i detta syfte.
Halva poängen e nog att man verkligen tror på det man gör och att det kommer fungera.
Jag e det första att välkomna alternativa metoder, men i denna fråga måste jag tyvärr erkänna mig skeptisk....
Lycka till alla!
Kram
prova ansiktszonterapi, en avslappnande och fungerande metod mot barnlöshet. passar både män och kvinnor, kram hibisqs
Jag har svaraat dig i din gästbok.
Jag är lite skeptisk efetrsom det inte för ont.Men nånting har hänt för nån sorts blödning har jag fått..Vet inte vad det är...Behöver ju inte vara ÄL men ändå,nånting händer ju iallafall..
puff
Min zonterapi fungerade utmärkt... dock blev jag inte gravid men jag belv mycket bättre vad gäller värken i min kropp. Blev lite gladare och piggare också. Och jag kan loooova att jag var skeptiker i början men att terapeuten verkligen motbevisade mig!
för närvarande har jag 2 par som fått ansiktszonterapi och blivit gravida, graviditeterna är alldeles i början förhoppningsvis kan de dela med sig av sina erfarenheter på sikt.
hälsningar Hibisqs
Ansiktszonterapi låter intressant. Berätta mer och var man hittar dem?
Hat testat både homopati och zonterapi utan några som helst resultat tyvärr. Gick regelbundet på zonterapi i ungefär ett 1/2 år och homopatin gav mig minst 4 olika kurer (tabletter) att testa men inget resultat. På måndag kommer en dam tillbaka från semestern som sysslar med kinesisk akupunktur, hade tänkt boka tid hos henne och se vad det är för något. Någon som har erfarenhet av sådant?
Jag har varit hos en homeopat, för att få igång min ägglossning och mens. Jag har inte haft en egen spontan ägglossning på nästan ett helt år. Efter mitt första besök hos henne samt 2 olika preparat fick jag mens inom 2 veckor! 2 veckor senare hade jag även utslag på äl-stickan!
Så för min del funkade det!
Låter bra att det fungerat för nån iallafall..Det är jäkligt dyrt och jag känner mig lite lurad..Men vi får väl se...
Puff
Har nu beställt tid till Kinesisk akupunktur, ska dit på tisdag. Hon sa att hon med gott resultat hjälpt sådana i min situation förut. Värt ett försök!
Fick akupunktur inför IVF 2 och det fungerade.. nu v30..fick av sjuksköterska som jobbat vid IVF-kliniken. Hon behandlade hela kroppen och inte bara livmoder o äggstockar. Första gången låg jag bara o bölade då hon satte nålarna i punkter som skulle göra att stressen började släppa taget om kroppen. Gissa om jag var trött efteråt. Skönt att gå hon henne eftersom hon visste vad det handlade om med IVF. Kan tilläggas att de inte hittat något avvikande på vare sig min man eller mig under utredningarna. Dock hade jag kort lutealfas(eller vad det nu heter :)) men det skulle inte spela in.
Lite lång semester kanske men nu äe jag tillbaks. Mitt liv som mormor och zonterapeut vill jag ha i balans och till er som inte blir gravida fast ni borde kan jag ge hopp via ansiktszonterapi, själv finns jag i Stockholm men jag har inga problem att resa inom sverige dessutom tar jag humana priser för mina behandlingar. Hör av er om det känns aktuellt.
Hälsningar Hibisqs