• medow

måste fråga med annledning av den nya tränings trenden strippar ni för er partner??

Hmmm.

Jag måste fråga är jag pryd eller det värkar som om hela svenska folket har drabbats av stipp mani.
    Man ska träna runt en stripp stång helst köppa en och ha hemma , tycker det värkar som om alla strippar både här och där .
    Är det bara min man som inte har en strippande fru ??????????

• Svar på tråden måste fråga med annledning av den nya tränings trenden strippar ni för er partner??
  • Anova

Min sambo har det inte. Jag skulle nog aldrig strippa för honom till musik.

• Majsan70

VA??!! *asg*

Kan detta vara sant? *ser mig framför en blank stång i vardagsrummet*

• medow

Ja visst är det sant kolla bara nya Amelia eller om det var föra månadens ex.
    Jag börjar nog bli gammal ...........

• delifi2

ja tyckte d va gammalt, d va ju paula Nielsen som börja med kurser för flickvänner/fruar som ville lära sig strippa å d va ju iaf 10 år sen.

skulle aldrig kunna tänka mig strippa för min pojkvän, men ja har jobbat som strippa förut å d kändes inte konstigt. tror d beror på att ja känner min pojkvän

• medow

Dom finns till försäljning på nätet om ni är intreserade fniss fniss

• medow

Delifi2 .
    Men nu finns det gym som erbjuder denna form av träning...........
    Fanns det då med , uch senil börjar jag bli med........

• Andrundrun

Jag skulle nog kunna tänka mig att strippa för min sambo om jag hade haft kroppen till det.

• Anonym

Jag brukar klä av mig när min sambo tittar på och så slänger jag bh:n åt hans håll... men strippar gör jag inte.

• delifi2

nä d var inget gym utan hon hade jobbat som gogo-dansare å fått förfrågan om en fru som ville lära sig strippa för sin man å då starta hon den kursen vet inte om hon gör d längre

• antefa

Nja det skulle jag nog aldrig göra, jo om han gjorde det till mig först(kanske en liten feminist i mig :P)

Svar på tråden måste fråga med annledning av den nya tränings trenden strippar ni för er partner??