• cazzi

färgat toavatten!

hej! för ett tag sen så köpte jag tabletter som man lägger i själva vattenbehållaren (där vattnet kommer ifrån när man spolar) på toaletten så det färgas blått. vi har egen brunn så vattnet kan lätt bli lite gulaktigt.
    jag köpte de på gekås i ullared men har inte hittat de någon annanstans. har för mig att det va tomic eller nåt vanligt märke. vet någon vart jag kan hitta dessa tabletter? tack på förhand C

• Svar på tråden färgat toavatten!
  • Bound

Jag vet inte om det är samma märke men på Dollar store brukar dom ha sånna tabletter :)

• cazzi

ja jag har sån som man sätter i toan men det är inte samma sak. är ite efter sån man lägger i vattenbehållaren. blir så himla fräsht! tack bound vart liger dollars? c

• pr32

Skulle just skriva Dollar jag med...där finns de. FInns även på 10-kronorshyllor/lådor som brukar finnas i större varuhus/matbutiker.

• cazzi

finns dollars i västra sverige?

• Tina83

haha, jag har också just upptäckt dem!

köpte på Karlsson i morgongåva, kostar väl under 10 kr för 2 stycken.

räcker jättelänge. men mina luktar inget, gör era det?

kul grej i alla fall.

min sambos svåger kom ut frpn toan igår o undrade om han missat nåt, han hade aldig sett nåt liknande. o undrade varifrån det blå akom ifrån... han är doktor i kemi...

• CarinaB

Blue heter dom, jag har oxå köpt i Morgongåva (luktfritt) och till och från kan man hitta det på Vivo

/CarinaB & lilltjejen i magen som bör titta ut slutet Nov
  • cazzi

mina har inte luktat men det hade kanske varit trevligt? vivo säger ni ska spana på det, det finns ju lite överallt. hmmm...morgongåva vart ligger det? halmstad? tack

• Tina83

cazzi: morgongåva ligger mellan Uppsala o Sala.

Sebastian kommer ju härifrån! (skojar)

• cazzi

det va där jag kännde igen det ifrån ja! tack

Svar på tråden färgat toavatten!