• Nasse1977

Regnskydd emmaljunga duo kombi??

Har idag vart och hämtat vagnen :o)!!!

En Emmaljunga duo kombi eller vad den nu heter :oS det är en "riktig" sittvagn & en "riktig" liggvagn som man byter....

Regnskydd ska vara med står det men det är det enda vi inte kan hitta. Myggnätet är ju inne i suffletten, vet ngn om det ligger gömt i ngt lönnfack :o)?

Sen huvudstödet som ska vara med, är det den rektangulära frigolitbiten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-29 20:02:25:
    Ingen som har en sån?

• Svar på tråden Regnskydd emmaljunga duo kombi??
  • Nasse1977

Ingen som e online som vet om det ligger i ngn lös förpackning eller i ngt fack på vagnen?

• Treklövern

Regnskyddet ska ligga i en liten svart påse som det står "emmaljunga" på.
    Har ni inte fått vagnen ihopmonterad av butiken?
    Ja, huvudskyddet är "frigoliten" den ska böjas runt huvudändan på liggdelen.

• Nalle Puh73

På min vagn ligger regnskyddet i en liten "påse" som sitter fast i korgen under vagnen. Vet inte riktigt vad du menar med huvudstödet? I liggdelen kan man vicka upp en platta i ryggen som gör att man kan ha sittläge, är det den du menar?

• Nasse1977

OK huvudskydd menade jag såklart inte stöd.
    Tyckte bara att det såg lite knöligt ut när man satt dit det...

nej vi hamtade 2 emballage på babyland och har nu satt på alla saker på vagnen men kom inte ihåg om regnskyddet precis som myggnätet skall vara i ngt fack på vagnen.

Så om det inte finns ngn liten lös påse så har vi inte fått med ngt...? (regnskydd)

• Nasse1977

Å andra sidan var det inte ngn manual med heller, den laddade vi ner från Emmaljungas sida.. så de kanske missat regnskydd åxå..?

• Maria C S 75

Hejsan! Jag köpte en Emmaljunga denna månaden och fick med manual och regnskydd. //Maria

• Nasse1977

Maria

Ok och det ska alltså vara en liten lös påse i lådorna? (med regnskydd)

• Maria C S 75

Jag såg att alla andra Emmaljunga hade en liten svart påse med texten Emmaljunga på. Så jag var lite fräck och frågade om det ingår. Så hon hämtade en med kardborreband på så man kan fästa fast den var man vill. Myggnät fanns fastsydd i sitt delen men jag köpte till en för liggdelen då de säger att det blir en hel del ilskan getingar i augusti. Får min bebbe om 6 dagar hoppas jag. Hälsningar Maria.

• Treklövern

I samma låda som chassiet ligger ska det ligga båda manual och regnskydd.
    Ville ni ha vagnen levererad i kartong? *nyfiken*
    För annars har de gjort fel, butiken ska leverera vagnen uppmonterad, just för att man ska se att allt är med. Och framförallt att den blir rätt ihopmonterad. MEn om ni har fått det i kartong så har ni antagligen haft genomgång på en annan vagn i butiken.

• Nasse1977

Ville ha i kartong eller inte ...
    Nja vi åkte dit och sa att vi skulle hämta vagn, -Det gör man i kassan.
    Och där säger de att man går till varuutlämningen bara...

Vi har fått emmaljunga och Brio demonstrerade men i ihopmonterad från scratch i butik..

Men manual fattar man ju hur allt ska sitta men synd att allt inte är med...

• Nasse1977

Vi har fått emmaljunga och Brio demonstrerade men i INTE ihopmonterad från scratch i butik..

Skulle det stå..

• Nasse1977

Skillnader , för och nackdelar, funktioner har de demonstrerat.....bara för att veta vad man har att välja mellan....

• Treklövern

Så _får_ de inte göra...

Emmaljunga har som krav att man ska lämna ut vagnen uppmonterad och tillsammans med kunden gå igenom vagnen funktioner.

Vill kunden absolut ha den i kartong ska man självklart gå igenom ett butiksex.

hur som helst, regnskyddet ska ligga i stora kartongen där chassiet var.

*nyfiken* Vad var det för vagn? Classic el sport?

• Nasse1977

Aha men då kanske man ska ringa dem imorrn och ta en sväng dit till Babyland igen imorrn :o)

Det är en svart Classic Duo kombi med sportchassie brum brum

Nu står den bäddad och klar ha ha :o)

Svar på tråden Regnskydd emmaljunga duo kombi??