Tips på bra babygym?
Har någon ett tips på bra babygym, eller ngt man kan sätta över babysittern?
Har någon ett tips på bra babygym, eller ngt man kan sätta över babysittern?
har både och
ett babygym (köpt på babyland, sån med matta och två bågar som korsar varandra mitt uppepå) det är mkt starka färger och kontraster , en bläckfisk bla och små fiskar med olika "aktiviteter" för bebisen
Små bebisar ser ju lite dåligt så då kan det ju vara bra med kontraster i färgerna (rött/vitt/svart säger dom är lättast för en liten bebis att skilja på) Denna ligger min lilla pojke som e 11 veckor nu och tittar på hurlänge som helst
Sen har jag en båge som man kan sätta på babysittern med tre olika nallar
ska säga att jag först ville köpa ett bamse-babygym , tyckte de var såå söta, men sen när vi såg det "live" så tänkte vi att det kanske inte är så roligt för bebisen att ligga i .... fanns inte så mkt att titta på, mkt som bara var enfärgat (kanske mamma o pappa bara som tyckte den var fin )
Hursom helst så tror jag att min pojke har roligare i sitt "bläckfisk"-babygym
lycka till !
Tack! Vad kostade de där grejjerna kommer du ihåg?
Jag köpte också ett babygym på Babyproffsen för drygt 500 kr. Tiny Love har ofta roliga saker med många kul detaljer. De leksakerna som hänger på kan man plocka av och ha lösa också. Det ingår ofta också en lekmatta.
Jag håller med om att t.ex. Mumintrollets gym är jättegulligt, men det är inte särskilt mycket för babyn att pyssla med.
"Young baby" musical baby gym hette den första, den kostade 600:-
och babysittern med bågen gick väl på 300:- om jag inte minns fel
Man har babygym så kort tid.... LÅNA el köp begagnat