• Anonym (leksugen)

kärlek/sexspel??

hej
    Funderar på att köpa något sex/kärleksspel, måste liva upp det lite "i sängen". har sett att det finns t.ex. "kärleksspelet", "förspelet" och andra varianter. Har du provat något sådant? Berätta hur gick det till, bra dåligt? Finns det förresten inget man kan "ladda ner" onlinespela eller så (vore ju billigt och bra :) )

• Svar på tråden kärlek/sexspel??
  • Anonym (leksugen)

Ursäktar dubbla inlägg.. Men finns här verkligen ingen som testat nåt spel??

• Hemligtjej24

Jag coh min pojkvän har sexspelet heter det. Det var jätte kul och mysigt. Man blev enormt tända Kunde vara allt från massage utom på dom intimaste ställena,hälla vin i navlen och slicka upp osv. Köp det,ångrar inte mig alls

• Anonym (leksugen)

Tack för tiåset,låter kul. gärna fler tips berättelser tack

• Hemligtjej24

Det bästa var när jag skulle reta honom genom att ha brösten i ansiktet på honom och han fick inte göra nåt,eller reta med en fjäder på kroppen så man ryser och vill bara mysa

• IdaN

Vi har förspelet och kärleksspelet men vi använder det inte så där jätte ofta men när det väl används så är det tändande.

• Anonym (leksugen)

Hur går spelen till? Alltså är det en spelplan eller drar man bara kort, ja hur gör man?

• IdaN

ja det är en spel plan och sen så slår man en tärning och går med den färgen man har val på sin spelpjäs och så hamnar man på olika rutor där det står hur man ska göra antingen så ska man dra ett kort eller så står det något i rutan som du står på så är det på kärleksspelet i alla fall.

• Anonym (leksugen)

tack låter kul

• CoMad

vi har förspelet men bara använt det en gång då min sambo tyckte det var lite "knövligt" men det tände oss rejält när vi använde det. Kan hålla med han om att det inte var ett så smidigt spel. Man ska dra ett kort och typ fråga frågor till varandra.så får man ge betyg på svaret man får. tex. om man ger ett g så får man stå kvar på samma ställe, vg får man flytta ett steg och mvg får man flytta 2 steg tror jag om jag inte minns fel.

• Jazza

Finns också ett par tärningar som är rätt enkla. På den ena står ett verb, tex "Sug" och på den andra står en kroppsdel, tex "bröstvårta" och så ska man göra vad kombinationen blir. Enkelt och lätt att ha med sig om man vill. Lycka till!

• Hemligtjej24

Hehe ja dom spelaen är roliga ska nog fråga killen om vi ska spela i helgen

• Taggtroden

Vi har tärningar, en med olika ställningar och en med olika ställen, typ garderoben, köket, väggen osv. De är lite lättare att ha i sängen än en spelplan ;)

• Anonym (leksugen)

Tärningar verkar ju bra, såna har jag dock inte sett nånstans, tips om var man kan få tag i såna tack :) Vad heter de?

• Jazza

Tärningarna finns på affärer som Kondomeriet tex. Jag tror att de har en hemsida oxå... Googla det!
    Lycka till

• Mamma 85a

Karma sutra Fick det spelet i bröllopspresent nu i Lördags..tänkte testa dt inatt med min nya man :)

Svar på tråden kärlek/sexspel??