Mammakläder i Ullared
Någon som vet om Gekås har mycket mammakläder? Snygga? Billiga?
Någon som vet om Gekås har mycket mammakläder? Snygga? Billiga?
Billiga, men jag tycker inte de har haft så mycket snyggt/vettigt när jag har varit där.
tröjor som inte alls är långa, funkar kanske precis i början, men sen blir de för korta. Lite konstiga modeller på byxorna med tycker jag.
men visst, smaken är ju som baken. Och nu va det en månad sen jag va där sisst, och deras utbud ändras ju hela tiden.
Jag var där i våras, visste inte att jag var gravid då . Men vi slank förbi avdelningen och avundades de fina kläderna. Jag och min kompis diskuterade att dom minsann inte hade så fina kläder när vi var gravida. Dom hade bland annat en jättesöt klänning, tenniströjor (snygga) i flera färger, byxor m.m. Det var fina grejer får jag faktiskt säga. Men sortimentet varierar ju ofta där.
//Joanna
Jag var i Ullared två eller tre gånger under min graviditet och jag hittade inget ngn av gångerna. Visst har de lite men de såg inte kloka ut på. Och var oftast inte i ngt bra material.
Däremot slank jag in på HM jämte och köpte lite saker på rea!
när jag var där för ca 2 veckor sedan hittade jag ingenting, trodde jag var på fel avdelning först för det var en massa gamla tanter som kollade på de kläderna, men de passa deras stil för kläderna såg ut som tant.
Mamma avdelningen på Gekås ligger längst ner i hörnan. Och den är pytteliten. Det är inte mycket det finns att välja på. Tyvärr. Men har du tur finns det något som faller dig i smaken när du är där - precis samma som övriga avdelningar.
Själv köpte jag ett par byxor - utan att prova. Trivs inte speciellt i dem. Men det var värt 80 kr att slippa prova.
Köpte också ett zingoalla-linne (vet ej stavningen...) för 99 kr. Och det är toppen. Önskar att jag köpt fler. Tyvärr fanns det inte i fler färger...
Så det lilla som finns är till sedvanligt Gekåspris, men utbudet är tunnt - men varierande.
Lycka till!!
Jag var också där för två veckor sedan och hittade inte något förutom en vit långärmad tröja som sitter sådär och ett par mammatrosor som jag skulle kunna använda som body - de går ända upp över brösten
Det är så typiskt mig, jag var bara tvungen att köpa något iom att jag ändå var där!
MEN fina barnkläder fanns det i massor. Så redan i vecka 20 köpte jag på mig halva startgarderoben för krypet.
Jag köpte en klänning för 69 kronor i fredags som är helt ok!
Köpte ett linne också men det var det fulaste jag varit med om såg jag när jag satte på mig det hemma hehe.. kostade dock bara några tior..
jag va där förra veckan och kom hem med massa och fick tyvärr lämna ännu mer kvar där...hittade skitsnygga klänningar... köpte mys-byxor och jumper till det sen tröjor och annat... byxor fanns endast i "små" storlekar eller xxl så det va synn... men man får nog ha lite tur...
var där i förra veckan..och då hade dem väldigt mycket snyggt...snygga kläningar och tröjor.
var där även i april. men då hade dem nästa ingenting...så det beror väl lite på när man åker.
Jag var där i april och handlade faktiskt en hel del mammakläder, dock inga byxor. Är inte missnöjd med ett enda av plaggen och de håller formen trots många tvättar. Ibland kan man ju ha tur!!
Jag Jobbar på Gekås och kan ju därför kolla varenda dag och jag tyckr absolut att man kan göra fynd, har köpt 2 linnen, som jag använt jätte mycket, en kjol och 1 par byxor, trivs jättebra idet!! Men som alla andra säjer, sortimentet varierar ju från dag till dag så det är nog lite olika vad man hittar...
//Fyrklovern