• Carre

CROCS / Foppa-skor

Ska snart beställa ett par såna skor, ni som äger dem, hur är dem i stl. är de små? eller stora?? Jag har i vanliga fall stl. 40 i skor, vågar jag beställa samma stl. eller ska jag ta en större stl??

TIPS
    Tänkte beställa härifrån www.lovethoseshoes.com/results.asp&hidPosted=Y&ukshoe=0&usshoe=0&eushoe=40&japshoe=0&Submit=Find+My+Shoes+%21%21

drygt 300:- inkl frakt

• Svar på tråden CROCS / Foppa-skor
  • Den där Linn

Jag har 41/42 och har ett par i strl. 8-10 tror jag Kanon för mej som har breeeeda fötter

Effell-Linn
  • nuria

Jag var inne på sidan och kollade..
    Det står ju priser i eng pund... Och punden står i 13 kr tror jag
    Så de jag såg kostade alltså 29 * 13 = 377 kr Plus frakt...

Då finns det billigare. På ebay tex

• Miss Peel

Jag har normalt 39-40 oftast 40 i skostorlek och jag har 2 par crocs, storlek 6/8 står det under dom. Älskar dessa skor... jag är beroende numera :p

• ming

Vad billigt!
    Jag har nämligen också kollat lite på Crocs, kanske jag köper där då.

Så det så!
  • Pokergirl

Jag har också 6/8, normalt en 39/40, vet att crocs tillverkas i både amerikanska och canadensiska storlekar vilket gör att det är lite skillnad. Själv har jag insett hur fruktansvärt fula crocs är, de må vara sköna men kommer aldriga att vandra utanför mitt jobb!

• emobaby

jag har 39 i vanliga fall men kunde ha 37 i dessa. 38 funkade också ganska bra. de är alltså stora i storlek enligt mig, breda också.

lycka till

• miniova

Ja köpte på marknaden, kopior. 250 kr
    Stor som fan i storleken, har 37 men ändå alldeles förstora

• Selmas

Såg att dessa original kostar 695:- på Marstrand!!!

• Fastidious

Vilka Crocs tänkte du beställa? Beach lr cayman lr några andra? De är ju lite olika i modellen.. Beach verkar vara lite redare än Cayman tex..

• Emzas

Jag har just beställt från lovethoseshoes....

Summa: 432.50 med frakt!

Supernöjd!

Svar på tråden CROCS / Foppa-skor