En snigel som gosedjur?
Vår guddotter älskar att leta efter SNIGLAR ute och jag skulle vilja hitta ett gosedjur som är en snigel. FINNS det?? Ngn som har sett och i så fall VAR?
Vår guddotter älskar att leta efter SNIGLAR ute och jag skulle vilja hitta ett gosedjur som är en snigel. FINNS det?? Ngn som har sett och i så fall VAR?
Björnes snigel fanns ju förut. Vet dock inte om den är så poppis längre?
Björne i 'Björnes magasin' har ju en snigel och den har jag sett som mjukisdjur. Men frågan är var och när. Det kan ha varit jättelänge sedan!
Ja, jag tänkte också på Björnes snigel först. Men dte var nog flera år sen jag såg den, har inte sett den ute i affärerna nu...
brukar finnas på ikea, men vet inte om det gör det längre
IKEA, tack för tipset. Det ska jag kolla upp
:)
Förut fanns Björnes Snigel på SVT:s webbshop.
SVTS webbshop! Har jag aldrig hört talas om men jag rusar dit o kollar med en gång!!
Ikea har...i alla fall som speldosa...men det är ju ett gosedjur...en har ingen snodd att dra it utan man drar liksom ut huvudet från kroppen en bit så spelar den.
Har precis kollat utan att hitta den, tyvärr.
mrskensington: Nä, den verkar inte finnas kvar där nu
Carla82: OK, kanske IKEA är bästa stället att kolla på då!
Finns på Ikeas hemsida om du vill titta på den träna speldosa heter den och kostar 69.90kr.
Carla: Tack, ska genast kolla!!!
Carla: Den ser ju helt OK ut!! Tusan, nu måste jag åka ända till IKEA bara...
Varför inte en levande?
swisch: Ja, alltså... vår guddotter som är 2 år älskar att leta efter sniglar ute o titta på dem. Tänkte att hon skulle vilja ha ett gosedjur som ser ut som en snigel så att hon kan gosa med det.
Varsågod! Hoppas hon gillar den! Har själv stått med den i handen flera gånger men sen lagt tillbaka den...och nu har min son så många gosedjur...men det kan nog hända att den slinker med rätt som det är.
Hej.. Har inte läst alla inlägg men jag vet att björnes snigel finns.. Fick nämligen en när våran lille kille kom.. (juni-06) Kolla i en leksaksaffär..