• Anonym (orolig)

dunkar i örat

jag känner som ett tryck i ena örat o det dunkar, e d ngn som vet vad det kan vara?

• Svar på tråden dunkar i örat
  • Anonym

hmmm... känner samma... tror hela tiden att jag har fått in vatten i örat... dunkandet tror jag e pulsen som man då 'hör'

• Anonym (orolig)

borde d inte göra ont om d e öroninflammation?

hur länge har du känt ditt dunkande?
    jag fick d idag o d e super irriterande..
    har provat att hålla för näsan o blåsa, men inget funkar

• Anonym

haft det i någon eller några veckor..., men öroninflammation tror jag inte att det är... då borde det ju som sagt göra ont å vara irriterat, det är mer som lock i örat, fast man hör... tror iaf att det är nån fukt som smygit sig in... borde ju ge med sig snart tycker jag...

• Anonym (orolig)

kan man inte få bort d då tro du?
    jag orkar inte ha d såhär i veckor

• Anonym

bästa är nog att ta en titt i örat, typ på vårdcentralen eller nån öronmottagning, men personligen tror jag inte att det är nån fara för min del... men oroar du dig ska du ju självklart kolla upp det...!!

• silverflame

Det kan vara vätska bakom trumhinnan. Jag kände som ni och jag hade det. Fick några örondroppar och sen vardet över! Gå till vårdcentralen så fixar dom det. Lycka till

• CeeJay

Om det liksom susar och dunkar lite på samma gång kan det var högt blodtryck. Har haft så och man hör liksom när blodet rusar/susar... Är du gravid, har du andra symptom som kan vara högt blodtryck dvs svullnad, trötthet?

Svar på tråden dunkar i örat