• Rhonda Breeze

Bra idéer för möbel för platt-TV?

Hej,
    Vi håller på att inreda vår nya lägenhet och jag behöver tips o idéer för möbeln till den nya platt-TVn. Det ska vara stilrent och andast nutid.

Än så länge har jag bara en idé och det är att hänga upp ett väggskåp rån IKEA (köksskåp) och använda oss av flata dörrar i vitt eller i ekfanér. Vad tror ni om det eller har ni andra bättre förslag?

*nyfiken*

Sapere Aude!
  • Svar på tråden Bra idéer för möbel för platt-TV?
  • Kejo

Du menar att ni hade tänkt gömma tv:n i skåpet?

Tycker absolut inte att ni ska gömma en platt tv, det är ju en snygg möbel(+ att det fortfarande är lite lyx att ha en sådan, det måste nu ju visa, hihi)

Ett alternativ är att bara hänga den på väggen, det tycker jag är stilrent och snyggt.

Men vill ni ha en möbel så är det ju snyggt att ha en möbel som är anpassad för just platt tv. Du vet en sådan där platt skiva sak som sitter bakom tv:n. Den gör egentligen ingen nytta men det är väldigt dekorativt. Förklarar bra va...
    Hittade ingen bild på rak arm så jag kan inte länka. Men snyggt är det

• SVejsan

www.europamobler.se/bilder/30869s.jpg

www.designshopen.com/static/000163/000001/000747.asp

mende-moebel.de/media/homeentertainm.jpg

www.nurmela.fi/site

www.mio.se/produkter/mediamobler/screen/screen_10593.jpg

För ett tag sedan var vi till Finnlandia i Järfälla och såg att de hade ett tvskåp/bokhylla för flatscreen med dörrar man kunde stänga in tvn med ca 7-8 månader (inte varit där sedan dess). I märkt träslag även där...

• annica26

Hejsan,vi har den möblen från Mio som heter screen,länken finns ovan...vi har den i ekfaner...supersnygg möbel!!

• Rhonda Breeze

Åke Vilse - smart lösning

Sapere Aude!
  • Åke Vilse

Japp, men det krävs ju att man kan fälla in möbeln utan att man snubblar på den i rummet bakom

Svar på tråden Bra idéer för möbel för platt-TV?