• Jessica K

Arbetsplats från Ikea - namn???

Blir så irriterad så jag inte kommer ihåg namnet på en arbetsplats som fanns på Ikea förrut.
    När den var stängd såg den ut som ett vanligt vitt skåp och var runt 60 cm bred, men när man öppnade skåpet fanns det plats för dator m.m.
    Det finns inte kvar på Ikeas hemsida längre och jag hittar det inte i någon katalog, inte ens gamla.
    Någon som känner igen det på min rätt dåliga beskrivning??

• Svar på tråden Arbetsplats från Ikea - namn???
  • Sarabi

Fick nya katalogen idag och där är något liknande i alla fall. Heter Cyril i denna varianten, kanske inte det du menade men...

• Jessica K

Tack för svaren men tror tyvärr är det inte någon utav de jag letar efter.

Sarabi: Den var nästan sån fast smalare och gick hela vägen ner... jag irriterade mig på Cyril eftersom den lämnar så mycket plats under som jag skulle behövt ha skåp.

Samla: Var det denna ni pratade om:
    www.ikea.com/PIAimages/31516_PE120968_S4.jpg
    I så fall var inte det heller rätt tyvärr... men det kanske var någon annan du tänkte på? (hittade inte riktigt i tråden... var såå mycket)

• Jessica K

Ingen mer som kommer på något?

• pr32

Min syster har den (köpte för typ 3-4 år sen) men jag vet tyvärr inte vad den heter...

• Jessica K

pr32: Åh! Synd. Skönt att höra att någon känner igen den i allafall... trodde nästan att jag hade drömt om den bara *skrattar*

• pr32

Hehe, nej då...minns att hon köpte den då dottern flyttade hemifrån och det måste va 3-4 år sen, kan det stämma? Kan du inte söka på Blocket o se om du hittar namnet på den?

• Jessica K

pr32: det kan nog stämma... vet att den fanns för två år sedan då jag flyttade hemmifrån...
    Har försökt att söka på blocket och tradera men hittar inget tyvärr.
    Tack för tipset ändå!

• Samla

Åh vad synd, ja det var den vi menade!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
Svar på tråden Arbetsplats från Ikea - namn???