• Anonym (Kär)

Konsten att tillfredsställa en man - några tips? (Gärna från män)

Jag är inte helt oerfaren och har några egna trick som brukar uppskattas ;) Men det vore intressant att få nya idéer, gärna av män. Jag har nämligen träffat en man som jag skulle vilja tillfredsställa så att han aldrig glömmer det....
    Han verkar rätt erfaren själv och medveten om vad han gillar så självklart är det bästa att vara lyhörd inför vad just han går igång på och det är jag verkligen, jag vet redan flera saker som jag tänker prova. Men det måste ju finnas några säkra kort tänker jag så dela gärna med er!

• Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en man - några tips? (Gärna från män)
  • Bollibompa

Det är trevligt när även tjejen tar initiativ till sex det tycker jag du ska prova. Miljön är viktig, dämpad belysning, tända ljus, doftljus, mysig musik...

• Elviraspappa

Berätta för honom om dina favorit saker som du gillar , fråga han vad han har för fantasier som han vill göra med dig , ha sex med han ofta ! överallt .. på bussen på köksgolvet på spisen " får inte vara på " soffan ,, ja överallt

• Anonym (Kär)

Ok, det blir inga problem :) Tack för svar!
    Men, Elviraspappa, på bussen?! Känns lite för vågat för mig fast vem vet....

• Anonym

Som tidigare sagt, att man visar för killen att han är älskad genom ord och handling. Sedan är det så att de flesta killar nog känner sig extra speciell av en avsugning hela vägen...

Tror jag...

• Anonym (Kär)

Det låter troligt, anonym, och inget av det blir några problem heller.... jag gillar honom verkligen och det märks nog.

• fenurila K o L t

Jag kan ibland skicka skamliga förslag via sms till honom (givetvis utföres de också )

• Anonym (Kär)

Fenurila, det är redan gjort men inte utfört än :) Det gillade han mycket, hoppas att han gör det IRL också...

• calle555

Ett grundtips är att dra ut på akten och inte låta honom komma.

Det är inget fel på snabbisar, men om du vill spela ut en stor del av din tricks-repertoar så behöver du tid.

Ha det så mysigt.

• Anonym (Kär)

Calle555, tack! Tid är avgörande tror jag också och han verkar en man som gillar att hålla på läääänge.

• evaviola

Skriver samma som calle555, men när du ger honom oralt oxå. Gå inte bara ner och börja suga av honom, utan ta dig tid att slicka honom lite här och lite där, under pungen, i ljumskarna och på diverse andra ställen kanske

Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en man - några tips? (Gärna från män)