Romantiska Tips!
Hej!
I den här tråden vill vi ha MASSSSSSSSSSOR med romantiska tips och roliga saker som man kan göra med sin partner.
Alla behöver vi en romantisk stund med våra partners så dela med er tipsen!!!
Hej!
I den här tråden vill vi ha MASSSSSSSSSSOR med romantiska tips och roliga saker som man kan göra med sin partner.
Alla behöver vi en romantisk stund med våra partners så dela med er tipsen!!!
Laga mat ihop.
Städa tillsammans.
Skruva upp hyllor tillsammans.
Gå och köpa gardiner ihop.
...överhuvudtaget att leva sitt vardagsliv tillsammans så mycket som möjligt, är det mest romantiska jag vet.
en sak som jag har tänkt på är:
boka ett bord på en mysig resturang, gör i ordning dig hos en kompis.
Lämna en lapp hemma där det står typ" möt mig på resturang bla bla bla kl bla "
och min sambo är inte alls bra med val av kläder så jag har tänkt att jag lägger fram det han ska ha, så e det klart!!!
och sen ska man ju ha fixat barnvakt!!
ska själv göra detta någon dag!!!
fleeeera meeeeer!!
Laga favoritmaten och lägg ett brev under tallriken som han ser först när ni haft eran romantiska middag. Brevet kan innehålla allt från en kärleksförklaring till en utförlig beskrivning om vad som ska komma näst
När vi firade 2-årig bröllopsdag så fick vi ingen barnvakt så vi kunde åka och göra något på kvällen (faktum är att vi mycket sällan får barnvakt) Dock kunde min mamma ställa upp och ta dem 1½ timma på eftermiddagen. Jag tappade upp ett varmt bubbelbad med levande ljus på kanterna. Dukade upp tapas-plockmat, vindruvor, ostar, kex oc´h mousserande vin. Sedan satt vi i badet och pratade och åt. Hur mysigt som helst. Kan inte minnas när vi senast hade tid och ro att ta ett avkopplande bad tiisammans
Skurva ihop hyllor kan jag hålla med om. Det är bannimej romantiskt.
mer mer
Skattjakt!
Gör egna små presenter eller köp småsaker som han/hon gillar och göm dem sedan runt om i huset. Rita sedan en karta och markera ut vart han ska leta eller skriv ledtrådar på lappar. Det är jättekul om man har lite barnasinne kvar .
vi "brukar" efter att dotra somnat sätta oss på balkongen med lite gott dricka och ev något gott och smaska på. Tänder ljusen vi har där ute och tar fram bräd-spelen.. sitter där i 1-2 timmar och pratar och skrattar tillsammans och om man sen vill fortsätta spela och kanske komma "till skott" rekomenderar jag kärleksspelet. Hur trött och oupphestad man än är bir man alltid på g när korten kommer fram