Findus färdigrätter...
Hallåj,
Undras hur bra det är att klämma i sig Findus färdigmat till lunch flera gånger per vecka....har så svårt att första halvan av dagen och det är det enda jag kan få ner...bättre än chips i alla fall ?
Hallåj,
Undras hur bra det är att klämma i sig Findus färdigmat till lunch flera gånger per vecka....har så svårt att första halvan av dagen och det är det enda jag kan få ner...bättre än chips i alla fall ?
Du kan inte försöka att komplettera det med grönsaker och grovt bröd?
Det är i alla fall bättre än chips.
Lycka till!
du får ju mer mati i dig än om du äter chips iaf, d e ju lite bättre
Jo, jag äter ju annat senare på dagen, lagad mat, sallad, frukt och nyttiga saker. Antar att någon mat på dagen ändå är bättre än inget alls.
Det är helt ok! Speciellt Feeling great-rätterna kan jag rekomendera.... Och Dafgårds Rob´s kitchen när vi ändå pratar färdigmat!
det är oki med färdigrätter, men ta då hellre VV rätter. de ska ju va balanserade och bra! tillsätt lite extra grönsaker och fibrer iform av knäckebröd eller grov smårgås!!!
bon apetite!!!!
varför skulle det vara så onyttigt? Det är ju helt vanlig mat men det kan ju vara bra att ta lite extra färska grönsaker till om man vill ha det.
det som är lite onyttigt är att det är alldeles för mycket salt i de rätterna...