• AdrianK

Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)

Hittade en underbart bra tråd här på forumet. Så jag skapar en syskon-tråd. Den är skapad av "Anonym (Kär)"
    Det vore intressant att få nya idéer, gärna av kvinnor hur vi ska utveckla oss som män och kunna ge mer njutning.
    Finns det några säkra kort?

• Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)
  • AdrianK

Vill någon kvinna dela med sig? Män är också välkomna :)

• Anonym

Det första jag tänker på är väl att killar tror att dom har haft ett tillräckligt långt förspel fast dom inte har haft det.

• AdrianK

Vad är det som föredras i ett förspel då?

• Anonym (pussen)

Många pussar, små lätta sådana lite överallt... i nacken i ansiktet osv. Lätta smekningar över hela kroppen.

• Anonym (Tid)

Seriöst pojkar, ge oss tid

Ingen pang-på-röbettan med valpfasoner där det skall pillas lite här, pillas lite där allt i en rasande ivrig fart.
    No no, calma, tranquillo

Utforska det som skall utforskas med lugn, ro och intresse. Massageolja är en big hit, händer överallt, läppar som kysser.
    Ge oss tid att tända till på alla 100 om vi är slöstartade och dra ut på vår kåthet som vi är snabbstartade!

• Anonym (Tackar)

Det viktigaste är väl att ta tre gånger så lång tid på dig som du normalt skulle göra. Vill du att din kvinna ska bli jätteupphetsad så gå långsamt, långsamt framåt. Koncentrera dig inte bara på de "erogena" zonerna utan smek hela hennes kropp. För många kvinnor är sex en process snarare än ett kortdistanslopp där man ska gå i mål så fort som möjligt. Och varje sexuell kontakt behöver inte sluta med orgasm!

• Anonym (Tid)

"Tre gånger så lång tid" är mycket bra formulerat

• AdrianK

OK, mer föspel helt enkelt... Mycket händer lite överallt. More tips ladies.

• Anonym (:-))

mycket smekningar vid nacken...gärna nafsa i öronsnibben...*big hit!!!* inte pang på vid de nedre delarna..utan smek runt om..gärna utanpå underkläderna först...viska gärna hur mkt ni vill ha oss.. hmmm...vad mer? jo..det sexigaste JAG vet är när ni andas sådär tungt...nästan stönar lite...*ryser* DET tycker jag e sexigt...

• Jenny S

Jag älskar när maken pratar med mig.
    När han berättar att jag är vacker, sexig, förförisk, osv.
    Sånt går jag igång på!!!

Sen måste jag säga att tre gånger så lång tid var mkt bra skrivet!!!

Why try to fit in when you were born to stand out?
Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)