Distansförhållande, jag vågar knappt inte ens fråga om vi ska ses, varför känner jag så här?
Hej på Er!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i lite mer än 1 år nu och vi bor cirka 2 timmar från varandra.
Redan från början har det kännts som att jag är den som vill träffas, även om han självklart frågar också, det är inte det.
Jag har varit lite misstänksam och svartsjuk och sånt där, vet inte om det har med det att göra.
Men jag vill så gärna ses typ varje helg och lite mer om det går och tycker att det bara är jag som frågar.
Jag drar ut på det i det längsta för att nämna det för att inte vara för "på". Han har aldrig sagt ngt om att detta skulle vara jobbigt och säger även när han vill gära ngt på egen hand.
Men varför kännre jag som att det är jobbigt att fråga om vi ska ses? Är precis som att jag itne vågar riktigt för att han kanske ska tycka att jag BARA ska vara med honom.
Kan faktiskt itne förklara bättre än så här, vet inte riktigt vad jag menar heller, men hoppas att nån där ute förstår mig