min bästa vän och min man flörtar
Min man och min bästa vän flörtar med varandra. Det har pågått i ett par års tid. Jag har skällt mycket på min man och sagt åt honom att sluta. Jag har inte sagt något till min kompis eftersom jag inte tycker att det har varit så allvarligt, utan att det har varit jag som övertolkat deras vänskapliga ton. MEN i lördags såg jag att min man smekte hennes ben på ett sätt som inte kan tolkas som vänskapligt. Hon flyttade sig inte. Mycket alkohol var inblandat i bilden. På söndagen ställde jag till ett jävla liv och skällde även på min kompis och berättade att jag under ett par års tid har märkt vad som hänt. Men hon blev helt chockad! "Vadå, det har väl aldrig varit något, i så fall är det han som har problem!" Min man har istället reagerat väldigt ångerfullt. Jag är så jävla arg och förvirrad. Vem ska jag tro på, vem kan jag lita på? Jag vill inte förlora vare sig min man som jag har två barn med eller min kompis. Egentligen har ju ingenting hänt förutom lite smek på benet. Men jag mår så jävla dåligt av det här. Hur kunde dem? Jag mår illa när jag tänker på det. VAD SKA JAG GÖRA???