• Aangiee

Roliga kommentarer...

Ibland får man höra en kommentar som man tycker är klockren.
    Ibland är den puckad.
    Ibland är den rolig.
    Osv osv...

Har du någon kommentar du hört att dela med dig???
    Tillsammans kan vi skratta och ha skoj åt alla kommentarer!

Jag kan börja... Min man kör taxi och får höra en heeel del...
    Men just denna kommentar var det en kille som sa.
    Hans flickvän hade sagt något riktigt korkat, och istället för att säga ''fan älskling vad korkad du är'' så hade han lagt huvudet lite på sned och sagt i lugn och sansad ton:
    ''älskling... jag vill inte kalla dig dum... men nu hade du lite otur med hur du tänkte.....''

Jag tycker den var bra! ett fint och lite roligare sätt att säga att någon är korkad på!

Kom igen nu, kommentera mera!

• Svar på tråden Roliga kommentarer...
  • J och J

från min dotter som var 3 år
    Hon kommer till mig och säger

"Mamma.. det finns rött blod och gult blod"
    "Nej.. gumman blodet är rött" säger jag
    "Jo mamma.. Jag har gult blod i öronen"

• J och J

ojdå - vad tokigt det blev Gråter Jag är nog trött!

• Dino78

Finns jättemånga roliga kommentarer på www.tjuvlyssnat.se som jag kan rekommendera

Annars hade min bror en puckad grej han sa som yngre ang sprinterlopp och att det var svårt att se vem som var först i mål:

Dom kan ju använda modell-lera, då ser man ju vem som trampat i det först...

DIF i själ och hjärta
  • LAA

Ibland är kommentaren i sig inte rolig, men tajmningen är perfekt.

Jag satt med några kompisar vid stranden och mumsade på picknickmat när en man puttrade förbi i en eka med en cykel på. Glad i hågen hojtade jag: "Skepp ohoj!" och mina kompisar bara bröt ihop och slutade inte skratta på flera minuter.

Ni fattar, va? Skepp och hoj?

• Aangiee
    LAA skrev 2006-08-08 13:31:08 följande:
    Ibland är kommentaren i sig inte rolig, men tajmningen är perfekt. Jag satt med några kompisar vid stranden och mumsade på picknickmat när en man puttrade förbi i en eka med en cykel på. Glad i hågen hojtade jag: "Skepp ohoj!" och mina kompisar bara bröt ihop och slutade inte skratta på flera minuter. Ni fattar, va? Skepp och hoj?
    hahaha, jag hade nog gjort som dina kompisar och inte slutat skratta på flera minuter!! hahahaha
  • en vanlig jävla muffins

Skepp ohoj...
    Asgarv!

• en vanlig jävla muffins

På med push-up:en nu tråden!!

• Spexig

Var och tittade på Holmenkollen (hoppbacken, ni vet) och med på turbussen var en äldre dam (amerikanska, tror jag) som tog en lång titt på tornet och sen utbrast:

-Which way do they jump?

• LAA

Min kompis Maria är bra på många saker, men det här med fåglar är inte hennes starka sida. När vi var i Köpenhamn och roade oss gick vi igenom en liten park, där hon plötsligt utbrister: "Men kolla, duvorna här måste leva på korvar och bacon de också, se så feta de är!" Hon pekade på ett gäng med fåglar som kom vankande, närmare bestämt en flock med gräsänder.

• annabu

Min systers pojke skulle iväg med sina kompisar i går, dom är 11-12 år. Dom började prata om tjejer, och min syster frågade om dom hade någon tjej. Nä vi har haft sa dom.
    Då undrade min syster hur dom gör när dom blir ihop, om dom frågar chans eller hur dom gör?
    *Det är bara småbarn som frågar chans fick hon till svar.
    Hur gör ni då??
    *Men går fram till tjejen och pullar på henne ju!
    Vet du vad pulla är??
    *Näe!

Jag höll på att bryta ihop av skratt där jag stod och lyssnade!

• Bettiz

För många år sedan var jag hos en kompis och hennes mamma. Vi pratade om Hötorgshallen (en saluhall här i Stockholm). Min kompis såg lite frågande ut så jag frågade om hon varit där varpå hon svarar "Nä... jag har bara varit i Spanien."

Svar på tråden Roliga kommentarer...