• Ladyn

Ful utväxt på färgat o slingat hår!!!!

Jag är mörkbrun i håret med ljusa slingor. Sist jag var till frisören så lade hon även i en fin färg för att "piffa" upp min färg lite, o nu har jag en fruktansvärt ful utväxt av färgen o slingorna Skulle dock vilja ha slingorna kvar ett tag till o slippa färga, men hur gör man då? Kan man lägga i mer slingor o då även på huvudet vid utväxten eller hur gör man?

Tacksam för tips o råd, tänkte ta en dropp in tid hos frissan på lunchen

• Svar på tråden Ful utväxt på färgat o slingat hår!!!!
  • April Mamma

visst kan du slinga utväxten....

• Ladyn

Ok va bra! Det finns ingen risk för att det kan bli fel då? Jag kommer inte att gå till samma frissa nu som sist, pga att hon är på semester...

• April Mamma

Den risken finns väl....men det finns ju en risk med allt här i livet...

Jag har gjort många slingor i mitt liv och alltid blivit nöjd.

Lycka till.

• Ladyn

Jag tänkte testa en salong med priser som Han 120kr o Hon 150kr, är det att rekomendera tro?

• Ladyn

Brukar dom kunna sin sak eller borde jag gå till en dyrare frisör?

• Amatea

Jag vet en del som själva *kammar i* lite färg just på utväxten men det är kanske vanskligt att testa själv; har aldrig gjort det själv heller.

• Bergtuvan

Hon 150:- Det lät billigt, skulle inte våga gå dit om jag ska vara ärlig... men man vet ju aldrig

• Ladyn

Nä det är ju verkligen billigt , så man undrar ju...?

• Pindus

jag håller på att samla mod till det...vet inte om det tjänar ngt till heller för jag får ju inte tillbaka mitt hår :(

• Ladyn

Nej det är klart, om det ändå vore så enkelt

Men ring iallafall dit o berätta hur missnöjd du är, då kanske det känns lite bättre för dig på nåt sätt?!

Lycka till!

• Ladyn

Jag har iallafall precis beställt en tid på samma salong jag brukar gå till fast en annan frisör. Vågade inget annat nu efter att ha läst om dig...

Svar på tråden Ful utväxt på färgat o slingat hår!!!!