Maxosol, ngn som testat?
Har beställt 60 kapslar maxosol.
Undrar om ngn av er har testat och isf om det fungerar?
Får man ngn färg?
Har beställt 60 kapslar maxosol.
Undrar om ngn av er har testat och isf om det fungerar?
Får man ngn färg?
Jag har testat och det funkar.
Man ser fräschare ut....men tvärbrun blir man ju inte.
Hyn får en fräsch färg och lyster tycker jag...och mina vänner som provat.
Det är svårt att förklara, men ...prova så märker du.
Tack för svaret =)
Vill inte bli tvärbrun..men lite färg vill man ju ha såhär på vintern..är ju alltid blekfis annars..
Om du bara äter dom som du ska så kommer du garanterat märka skillnad.
Hur ska man äta dom?
En om dagen eller hur är det?
Aldrig testat ngt liknande förut.
Jo, jag har ätit dem på sommaren samtidigt som jag solat. Då har jag blivit mkt lättare brun + att brännan har hållit sig längre! Vet inte hur mkt färg de ger om man bara äter dem och inte solar.
Jag har bara ätit dom på vintern och då känt mig mindre glåmig och blekfet.
Jag kommer inte ihåg hur man skulle äta dom. Det finns ju olika märken. Några ska man äta 1 morgon 1 kväll...andra 2 morgon och 2 kväll.
Men det står väl.
Hur länge måste man äta dom innan man märker ngn skillnad då?
Hm....jag har för mig att jag åt så länge att jag glömde bort att kolla och så helt plötsligt märkte jag skillnad.
Inte gick det på en dag inte....men ....några veckor för att få max resultat.
Sedan underhåller du bara färgen...du blir inte "brunare".
Nu har jag fått mina maxosol så nu är det bara och börja knapra ;)
Vad innehåller de?
är de farliga på något sätt???
vitamin C, betakaroten,vitamin E, B3, B6, biotin, liponsyra, lycopen, zink och selen
Hm, är det betakarotenet som gör en brun? För då kan man ju äta morötter bara, eller hur?
Vad är liponsyra och lycopen för nåt?
*Nyfiken i en strut*
"Betakaroten är ett förstadium till A-vitamin och är ur biologisk synpunkt en effektiv och trygg antioxidant som stärker och skyddar huden inifrån. Man blir inte "gyllenbrun" med enbart betakaroten, men den gulröda i betakaroten ger huden näring och en friskare färg om man vistas utomhus - även under den mörka årstiden. I maxosol finns även LYCKOPEN, det röda färgämnet i tomater, som är en mkt effektiv antioxidant."
Så står det på förpackningen..
Jag är inte så speciellt insatt, har aldrig testat förut..
och så har jag glömt några ord här och där..
"men det gulröda färgämnet"
Testa på och berätta hur det går!
Jag ska börja äta massa morötter och tomater och se om jag får någe resultat också
Tänk på att morötter är bra för att få bättre andedräkt och är bra för magen , med alla fibrer. Att man blir brun av att äta dom är ju bara en bonus. Jag ska nog börja äta morötter i stället för tabletter. Jag kämpar med mitt nässel- te morgon och kväll. Hoppas min hud blir bättre snart!!