• DDB

Går dessa gardiner till ljusgråa tapeter?

Hittade ett par superfina gardiner i Jotexkatalogen som damp ner i brevlådan idag...
    Nu undrar jag om dessa funkar med ljusgråa tapeter? Ska ha de i köket.. Har möbler i furu (köksbord+stolar, vitrinskåp, hörnhylla...)
    www.jotex.se/Butik/assets/product_images/katalogbilder/SE/261053.jpg
    hhmm bilden e typ värdelös, mkt finare i katalogenn! =)

• Svar på tråden Går dessa gardiner till ljusgråa tapeter?
  • Pikku Enkeli

Jättefina ser de ut att vara. Vill du ha bruna eller blå? Vilket som går nog bra till gråa tapeter. Vad har du för behandling på furumöblerna?

• Grannen

Brunt och grått skulle inte jag kombinera!

• annie29

Hej!
    Satt oxå nyss och kolla i katalogen!
    Finns så mycke snyggt!

Men den du hitta bli nog jättebra.
    Den var ju inte så dyr heller!

Annie

• DDB

ojj sorry, de bruna menade jag!! =)

• DDB

PikkuEnkeli: De e ingen speciell behandling på de, klarlackade bara =)

• Pikku Enkeli

På ett fritidshem som jag arbetade hade vi gråa väggar i "bokrummet" till det hade vi beiga/bruna gardiner med stora vita mönster på. Var jättesnyggt, såg ut som om det kom från en inredningskatalog. Dock var möblerna i det rummet vita och svarta.

• Pikku Enkeli

Lack är väl en behandling.. Då skulle jag nog valt de blåa, brunt och klarlackad furu vet jag inte om det är så himla snyggt. Enormt svårt att döma då man inte har en aning om hur dina möbler ser ut eller så.. Du vet nog bäst själv.. Lycka till med gardinköpet!

• DDB

PikkuEnkeli: OK då kanske de e ok me de bruna gardinerna då,,,
    Enligt färgen i katalogen så e de rätt så mkt ton i ton me köksmöblerna, men de vet man juh inte hur de blir i verkligheten hehehe

mumlin: Varför skulle du inte de? =)

• DDB

PikkuEnkeli: Får väl köpa hem de o kolla, ser de förjävligt ut så får man väl skicka tillbaka de!

• Grannen

Det känns som det bara inte passar du vet Brunt och grått är som marinblått och svart. FÖRBJUDET! : )

Fast det kanske blir fint!

Jag gillar ju helt plötsligt rött + rosa och det dog man ju hellre än hade på sig när man var liten! : )

Svar på tråden Går dessa gardiner till ljusgråa tapeter?