• Drejo

Pinsamma händelser

Hejsan! Jag e ny har och jag vet inte men det kanske redan finns en sadan har trad och i sana fall kan kanske nan hjalpa mig att linka upp den har till den :)
    For att latta upp fredagskvallen sa kan man kanske prata om pinsamma grejer ni varit med om som kan vara skojiga for andra att lasa! Har kommer en av mina pinsamheter:

Min kille o jag var i Australien och Ayers Rock. Pa kvallen nar solen gar ner kan man aka ut o se pa klippan o hur den andrar farg medan solen gar ner. Det ar himla vackert och magiskt o man liksom aaaaaaaaaaaahhhhh sa fint o romantiskt. Det finns bara en parkering dar man far parkera for solnedgangen sa det ar en amssa folk dar men det ar alldeles knapptyst o en del star o kramas o dricker champagne etc etc. Jag hade haft fis-mage hela dagen o nar vi nu var ute "i det fria" sa tankte jag att nu ar det perfekt att slappa en smygis. Vad som hande var att det var inte alls en smygis utan varldens brakis som liksom puttrade pa i all evighet, jag kan kunde inte halla mig o gapskrattade o da puttrade det annu mer... min stackars kille holl pa att skammas ihjal o sarskilt nar en amerikansk turist glatt hojade att det kom med pa hans video film .... Later inte sa pinsamt men det var det.....Den stilla lugna solnedgangen var inte detsamma efter min fis.

Ok lat mig hoera era pinsamheter, eller visa mig en liknanade link for jag behover muntras upp sa har i slutet av veckan :) :)

• Svar på tråden Pinsamma händelser
  • Marsipan

Drejo,

välkommen till FL först o främst.

Jag själv är än så länge lite tom i huvet vad gäller pinsamma situationer, men fick mig ett gott skratt av din!

Slår vad om att ordet "romantisk" fick en helt ny betydelse för er två!! hihihiihi

Svar på tråden Pinsamma händelser