Vill bli av med "dåliga energier"
Jag har länge "förföljts" av vad jag kallar dåliga energier. Det är ofta kaos i min familj, barnen är osams, min man och jag är osams..det kommer ofta dåliga nyheter hela tiden.
Kan inte riktigt beskriva känslan, men det är bara när vi är hemma som detta händer. De dåliga energierna verkar förfölja mig, vart jag än flyttar.. det händer även en hel del konstiga saker, leksaker (en boll kom rullande av sig själv, en radiostyrd bil kom körandes också av sig själv) rör sig. Lampor som går hela tiden..Speglar som ramlar ner. Barnen sover väldigt oroligt och är ofta rädda.
Jag har högt sagt till "vad det nu är" Att vi vill bli lämnade ifred, det har då blivit lugnt ett par veckor sedan sätter det igång igen. I slutet på April var en präst här inför minsta barnets dop, han ville läsa bön vid köksbordet och det fick han. Då var det lugnt ett bra tag tills nu...Men det värsta är ju osämjan och aggretionerna inom familjen. Jag har hört att andar får energi av starka känslor och kan framkalla sådant hos en drabbad familj.
Vad ska jag göra? Har ni några bra tips?