• Ninjamamma

Sjukhussoppa

Nån som kan receptet på den soppa som man skulle gå ner i vikt med?

• Svar på tråden Sjukhussoppa
  • forever love

vet att det finns nån med vitkål,krossade tomater o slantade morötter?
    kan det vara den? vet dock inte vilka kryddor som var i..

• myran02

Ska se om jag hittar mitt recept, jag rekommenderar dig att när du gjort den, passera den. Den är inte god enligt mig.
    Sen så kan du till 95% räkna med att gå upp allt igen och mer därtill.
    Både jag och säkert 8 av mina kompisar har testat den, och viktuppgången har vi alla fått.
    TROTS att vi ätit nyttigt efter.

Jag rekomenderar däremot att börja med Camebridge påsar. Då går man ner och håller vikten.
    Men vill du ha receptet så ska jag rota lite..

• myran02

Här är den
     1. Bantarsoppan
    Gör dig 5 kilo lättare på 7 dagar
    Så fungerar den: Laga en soppa enligt receptet nedan och ät så mycket av soppan du orkar under en vecka, samt drick vatten i mängder. Förutom soppan ska du följa menyn.
    Recept: 6 gula lökar, 1 kålhuvud, 4 morötter, 1 selleristjälk och 2 gröna paprikor skärs i bitar och läggs i en stor kastrull eller gryta. Häll över vatten och tillsätt 2 burkar krossade tomater, 3 buljongtärningar och 2 påsar pulverlöksoppa. Koka tills grönsakerna har mjuknat. Krydda soppan hur du vill, till exempel med soja, vitlökssalt eller örtsalt.
    Meny:
    Dag 1: Hur mycket frukt du vill utom banan.
    Dag 2: Hur mycket grönsaker du vill bortsett från ärter, bönor och potatis.
    Dag 3: Hur mycket frukt och grönsaker du vill utom banan, ärter, bönor och potatis.
    Dag 4: Ät 5–8 bananer och drick 5–8 glas lättmjölk.
    Dag 5: Ät 300 g nötkött, sex tomater och mängder med vatten.
    Dag 6: Obegränsade mängder nötkött och grönsaker.
    Dag 7: Ät hur mycket råris och grönsaker du vill, samt fruktsafter, te och kaffe.

• Ninjamamma

myran02
    Tack så mycket,det avr precis den jag letade efter. Nu ska det börjas äta soppa. Undrar hur magen blir? ska uppdatera om jag får några resultat.

Idag 56 kilo.
    Målvikt:49 kilo.

• Ninjamamma

soppa äten,dag 1 bara frukt och soppa.Ganska gott faktiskt men man lär väl lessna.Måste säga att jag är hungrig. Imorrn bara grönsaker och soppa. Känns heeelt okej.

• myran02

Hoppas det fungerar för dig. Annars som sagt är du välkommen i CK tråden *S*
    Då går man in i ketos=ren fettförbrnning. Jag gick ner 9 kg första 3 veckorna, min kompis 15, och jag har hållt det än så länge (ätit mat i snart 4 veckor)

• Pokergirl

det finns en annan soppa, diet soup, som faktisk funkar!!! sök på diet soup så torde ni hitta den.

• Mimsen

Heja Heja Heja...
    Jag gör tummen upp för den där härliga soppan o fruktdieten...
    Har gjort den 2 ggr tidigare o kört 2 veckorsdiet o varje gång har jag rasat ner i vikt...Som mest 10 kg
    Nu var det länge sedan jag genomgick denna kur, kanske e dags snart igen????

• Pokergirl

super soup heter den som jag ville tipsa om, den funkar om man snabbt vill bli av med lite vikt och vatten.

• Ninjamamma

vad mycket soppa det går åt! Ätit massa soppa idag och igår. Idag var det grönsaksdag och jag måste säga att herrgårdsblandning ala naturel inte är så himla gott.Längtar till banan och mjölkdagen!=) Jaja men jag känenr mig faktiskt smalare! Ska väga mig imorrn och se vad vågen visar.
    myran02 vad är CK tråden?
    Och tack för påhejningen Mimsan!

• Mimsen

Mitt tips är att köpa färska grönsaker o inte frysta...
    Jag själv kunde leva på kokta morötter, broccoli o blomkål som jag fuskade till lite med, jag tog faktiskt liten klick smör på..
    Grönsaks dagen för min del såg ut som följande
    frukost: gurka i stavar, riven morot, vatten, kaffe...
    mellis: morot
    lunch: soppan o blandad sallad
    mellis gurka
    middag kokta grönsaker dvs broccoli, blomkål samt morötter
    kvällsmat soppa.....

• myran02

CK tråden=Där vi äter Cambridge soppor som köps hos konsulent. En viktnedgång på mellan 1,5-6 kg i veckan (snittet liger på 4) Det kan vara bra att testa kanske om soppan inte fungerar i det långa loppet.
    Men vad skönt att den verkar funka, ska bli spännande och höra vad du gått ner

Svar på tråden Sjukhussoppa