• Anonym (kvinnan)

Min man vill ha telefonsex med mig .

Ja som rubriken lyder hoppas att ni förstår att jag vill vara anonym då detta är kännsligt för mig.

Min man jobbar utomlands nu och ska vara borta ett tag han har redan varit borta i ca 2 veckor .
    Nu så har han sagt till mig att han vill ha telefon sex i kväll och jag vet inte hur det går till.
    Undrar om någon gjort det och hur det går till , bara tanken känns konstig men lite spännande med.
    Finns det någon med erfarenhet av detta , vad jag vet så har maken inte gjort detta innan men vad vet jag.

• Svar på tråden Min man vill ha telefonsex med mig .
  • Anonym (hahaha)

sorry att jag ler lite men precis innan jag läste ditt inlägg så får jag min pojkvän på tråden (som jobbar borta och vart borta i 2 veckor nu) och han säger "du, kan vi inte ha telefonsex ikväll?" jag sa nåt i stil me "aja, de blir nog bra"
    men puffar lite på frågan om hur man gör... =)

HAHAHAH hur hör man vad den andra säger om telefonen är instoppad?!? HAHHAHAHAHAH

• spade och hink

istället för att visa så berättar ni verbalt vad ni gör.......
    inte så svårt utan beskriv ingående vad ni gör och vad ni vill bla bla bla.

enkelt

• Anonym (kvinnan)

hahahaha ja som det kan bli hoppas bara det inte är samma gubbe då ( skojar ) ja hur ska man göra och hur börjar man då ?.
    Fattar inte alls hur det ska gå till är liksom van vid kroppslig beröring , hoppas nån dyker upp som vet mer än oss.

• Anonym (hahaha)

TS om de vore samma så borde juh han vart hos dej nu när han inte e hos mej, så de e nog inte samma =)
    antar att man får blunda, röra sej själv som partnern beskriver i telefon och låtsas att de e han.. eller nåt.. =) låter lite pinsamt... haha

• Anonym (tjej)

"Hej Älskling, är du avklädd, inte jag....men..."
    Berätta vad du hade velat göra med honom, vad du hade velat att han gjorde med dig och det viktigaste, berätta vad du gör med dig själv istället för hans händer etc...
    Det lossnar alltid oroa dig inte.

Den mera avklädda sanningen är att ni onanerar på vars ett håll och har telefonen som länken mellan er. Lycka till!

• Anonym (kvinnan)

snart så ringer han oj så jobbigt det känns.
    Tack för tipsen .

• Anonym (hahaha)

hur gick de? här gick de inte så bra men vafan de får tas när han kommer hem istället.. =P

• Anonym (kvinnan)

jo du get var ganska ok måste jag säga men som sagt roligare när han kommer hem ....

Svar på tråden Min man vill ha telefonsex med mig .