• Hanakana

Vilken resesäng är bäst, Carena eller Baby-Travel?

Funderar på att skippa JYSK resesäng, tycker att den verkar "för billig". Vågar inte köpa saker när det är för billigt... Har för mig att det finns på Babyland resesängar från dels Carena och dels BabyTravel. Nån med erfarenhet, vilken av dem är bäst månntro??? Vilken är lättast att fälla ihop/ut och väger minst?

• Svar på tråden Vilken resesäng är bäst, Carena eller Baby-Travel?
  • soffan82

vi har till tjejerna en från carena å en från jysk tycker inte d va nåns töre skillnad på dom faktiskt

• aprilsill

Min syster har carena och tycker den är super, man trycker bara på en knapp tydligen så fälls den upp!

• Hanakana

soffan82: Så du tror att man törs köpa den billiga resesängen från JYSK? Iofs så var den ju hemskt billig, bara 299 kr. Men man har ju den erfarenheten att om man kostar på lite mer så får man lite bättre grejor...

• grodan75

mamma72 vi har resesängen från jysk och den har använts flitigt hela sommaren, vi är helnöjda! Den är inte alls svår att få upp och vår lilla tjej sover som en princessa i den:)

• The Bumblebee

Har använt en resesäng från Jysk till flera olika barn under flera år (har haft som extra säng vid besök hemma) och inte haft några som helst problem med den. Superenkel att resa upp, när man vet i vilken ordning man ska göra.

Har nu köpt en ny Jysk-resesängsom ska stå hos svärföräldrarna. Skulle aldrig köot en 2-3ggr. så dyr, som en del andra märken är. Men jag har ju iofs bara bra erfarenheter av den från Jysk oxå
    (Tycker för övrigt att 299kr är ett alldeles lagom pris för en sån säng. , när det börjar närma sig 1000-lappen, tycker jag att det är för mycket pengar.)

Mamma till ♥Aron♥ (050303) & ♥Elmer♥ (060418)
  • grabbmamman

Jag har en resesäng ifrån JYSK. Har inte haft några som helst problem med den och då har vi använt den kanska ordentligt i sommar. Lillkillen sover som en prins i den också.

• Hanakana

Tack alla ni för svaren!!! Det lutar nog åt en JYSK-säng iallafall... Trots allt är det ju skillnad på 299 kronor och 1000 kronor!!!

• smz

Vi är supernöjda med vår CARENA

Svar på tråden Vilken resesäng är bäst, Carena eller Baby-Travel?