vadd till lapptäcke
Ja, var kan man hitta det? Håller på att sy ett litet täcke till vagnen och behöver någon lämplig fyllning. Förslag? Bor i Storstockholm, vilken affär ska jag gå till?
Ja, var kan man hitta det? Håller på att sy ett litet täcke till vagnen och behöver någon lämplig fyllning. Förslag? Bor i Storstockholm, vilken affär ska jag gå till?
Nu har jag ingen koll alls på vilka affärer som finns där du bor men jag har ibland köpt vadd på Åhlens men vilken tygaffär som helst brukar ha det.
Jag har hittat vadd på Åhlens i Göteborg, borde ju finnas i Sthlm oxå! Fanns även på Jysk fast den var lite tunnare. Bäst är ju att köpa på en butik där man säljer lapptäckestyger för då kan man välja tjocklek, men det är å andra sidan ganska dyrt. Prova Åhléns eller Jysk är mina tips!
Tack för tipsen!
gå på olssons tyger , de är billiga o finns nästan överallt
beställa från Stoff och stil - har bra pris enligt min mamma
Jag har beställt från stoff och stil och visst har de bra priser på det mesta men tyvärr så är de väldigt dyra på frakten den går på 90 kr så ska man bara ha lite så lönar det sig inte. Men är man några stycken som går ihop och beställer tillsammans går det ju bra.
I stort sett alla tygaffärer har väl vadd? Jag brukar köpa hos OD's tyg här i Nyköping och de har i flera olika tjocklekar. Inte är de så dyra heller som tur är.