• Miio Min Miio

vilken tv-reklam irriterar er?

vilken tv reklam tycker ni är värst..som gör er irriternade?

• Svar på tråden vilken tv-reklam irriterar er?
  • ckma

Kommer inte på någon annan förtillfället men jag gillar inte ipren reklamen och eniro (vi kan skicka en karta till din mobiiiiil). Usch, byter kanal när de kommer...

• sydneygirl

Hästens - den med gubben som sover och tjejen. Va fasen - gör man verkligen reklam om att man ska höja priserna....tycker det känns löjligt att försöka få folk att skynda sig att köpa för snart höjer vi priserna.....men det kanske bara är jag...?

• Kaosspassageraren

Sydneygirl H2O: Jag håller med! Den är ju grääääslig! Det märkliga är att Hästens (och andra sängfabrikanter!) kör sådana kampanjer varje år (eller hur ofta de nu höjer priserna), så det verkar ju som att det funkar.

Kan inte smälta hur dumt det är.

• Trinity78

Cancerfondens reklam. Synd på ett sånt bra syfte.

HATAR verkligen Telenors reklam. Blä!

• Nyfiken gul

hatar alla former av reklam om skönhetsprodukter oavsett om det är krämer, shampoon eller nagellack..

"ett oberoende forskningsinstitut visar att........ " blättan blä..... bullshit!!!!

hatreklam nr 1:  Chokladen Merci..... jag kräääääks på den melodin o reklamfilmen....

• Duckan74

Trini, haha, Allt ska bli bbbbbblååååått!1

Ja, urk för den

• Kaosspassageraren

Trinity78: Håller med dig med, om Telenorreklamen. Jag förstår den inte! Vad menar de? Det är ju bara en massa folk som springer omkring och flinar? Och allt rött blir blått, ja, jättefyndigt ett valår, men vad _vill_ ni då??

• aktuelle

alla 3 reklamer, de är tråkiga och överdrivet många

• aktuelle

jag tycker inte om eniro reklamerna, men det är för att jag inte vill tänka på jobbet när jag är ledig :P

• emma2006

Det finns en Fonus-reklam där en dam sitter och berättar om sin mor som gått bort. Väldigt tragiskt so far tills hon säger att hennes mamma var en riktig "pingla" eller "snärta" eller nåt i den stilen. Fy vad jag hatar den!

Svar på tråden vilken tv-reklam irriterar er?