• Anonym (xxx)

Nymfoman?

Min pojkvän kallar mig nymfoman men jag vet inte.
    Min fråga är: Var går gränsen för att vara en nyfoman? Är det upp till var och en eller finns det någon "norm"?

Jag vill ha sex varje dag, minst två gånger och mellan gångerna kan jag onanera MINST 3 gånger/dagen. Det är inte ofta jag inte är kåt, kan komma ett x antal gånger under tiden vi har sex och sedan vara "på humör" tio minuter efteråt.

Så; vad säger ni? Nymfo eller inte?

• Svar på tråden Nymfoman?
  • nusse1

Oj det där var nog lite i mastigaste laget. Hur hinner du med detta

• Anonym (xxx)

Det går bara man vill. XD
    Sexet tar vi oftast ca två ggr i rad på kvällen och lite tid för sig själv är inte så svårt att smyga in. ;)

• nusse1

Oj du skall nog vara glad över den killen Inte många som orkar 2 ggr/dag nästan varje dag!! Jag hade aldrig velat det, fy hade fått skavsår

• Anonym (^_^)

Nä själv skulle jag nog tröttna på att ha så mycket sex..
    Nja låter ganska magstarkt det där, men som sagt en del har ju mer behov än andra..
    Starkt av honom att kunna hålla på så ofta, en del får ju skavsår ganska lätt. även tjejer

• nusse1

Ja jag hade fått det helt klart å min kille skulle aldrig vilja hålla ett sånt tempo. Dessutom skulle jag inte ha tid med allt annat som kretsar runt en i vardagen..

• Anonym (^_^)

ok om båda kanske va arbetslösa och inte hade något annat för sej.
    men nä skulle nog ändå inte orka hålla på så mycket, blir ju ingen direkt längtan efter något.
    Nä jag vill nog mera längta en att göra det varje dag..

• Anonym (xxx)

Ja, jag ska nog vara glad över min pojkvän (även om en tjej med lägre sexdrift endast hade tyckt det hade varit jobbigt att vara med honom).
    Så; ingen som har svar på själva frågan jag ställde? XD

• Anonym (^_^)

nej skulle nog inte kalla det för nymfoman.
    Nymfoman då tänker jag men nån som absolut vill ha sex jämt och sändigt, och i princip vart som helst.. inga som helst hämningar. så jag tycker inte du är en nymfoman..
    Sexa på ni

• nusse1

Jag e så dåligt insatt i nymfomani, men är det när man vill ha sex hela tiden? I så fall e du nog inte det även om det kanske är på gränsen

• Anonym (xxx)

Enligt wikipedia ska det vara "överdriven könsdrift hos kvinnor" men frågan är hur man ska definera överdriven?
    Jag är på humör i stort sett dygnet runt, men har man småbarn är det omöjligt att ha sex så ofta, som jag antar att ni redan vet. ;)

• Ramunda

TS!!

Här e en till... Tyvärr så e min kille inte lika kåtglad som jag är.. Då får man ta tag i saken i egna händer väldigt ofta.... JAg blir kallad för nymfoman, men jag kan ju tycka att det e normalt för mig... Sen vad normalt är kan ju disskuteras....

• arianne03

Nymfoman är man när man tvångsmässigt _måste_ ha sex, och inte KAN vara utan, ens om omständigheterna eg gör det olämpligt.

Så är det inte så, så är du nog bara kåtare än de flesta

Svar på tråden Nymfoman?