Jag har varit med länge men bara som "Brev-medlem" det vill säga jag har dataprogrammet och all info hemma, men går inte på några möten eller betalar varje vecka etc.
Är jättenöjd!
Jag har lärt mig att äta på ett normalt sätt, fått en uppfattning om vad normal kost/mängd är. Jag kan äta vad jag vill men inte hur mycket som. Jag kan ha ett vanligt liv, behöver inte tacka nej till saker eller tex aldrig unna mig en glass. Man får bara lära sig att planera för de där gerjerna man "Unnar" sig. Dessutom behöver man aldrig vara hungrig!!
Jag har gått ner 35 kilo och tar nu de sista 5. Räknar med ett halvkilo i veckan så hinner hjärnan och rutinerna med också, och man går inte tillbaka till gamla vanor. Det är ju ingen bantningskur utan en livsstilsförändring man gör. Men med WW så kan man leva på det sättet resten av sitt liv, för det är anpassat till normalt liv.
Inte som andra dieter etc som utesluter vissa saker totalt, eller tv program som påstår att de överviktiga ska tycka att det är trevligt att leva på sjögräs och alger resten av sitt liv...
JAG är ingen gruppmänniska och undvek därför träffar och invägningar. det sköter jag själv. Men detär ju upp till var och en, men man ska inte välja bort WW bara för att man tror att man måste gå på möten för att det ska fungera. men det ä rju bra att börja ihop med en kompis eller så, för att få lite stöd :)