• ming

Vilken Pripps blå-låt är bäst?

Vilken Pripps blå-låt är bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken Pripps blå-låt är bäst?
  • ming

Jag trooor att jag tycker Tommy Nilsson har bästa låten. Men det är svårt att välja.

Så det så!
  • Smajla

Supersvårt att välja - jag kan inte bestämma mig!

//Smajla
  • Underverket Tims mamma

Gillar Jill's.

• MalinI

Uno eller Patrik... Svårt val. Stora idoler bägge två

• jingyang

innan klocka slår!!! =) as bra!!

• glasbubblan

Den där "blå, blå är kärleken" som i original (väl?) heter nåntng på franska och i en annan version från 60-talet heter "love is blue"... fast den fanns inte med som alternativ!? den var inte med så länge - kanske därför...?

• ming
    glasbubblan skrev 2006-08-08 08:43:55 följande:
    Den där "blå, blå är kärleken" som i original (väl?) heter nåntng på franska och i en annan version från 60-talet heter "love is blue"... fast den fanns inte med som alternativ!? den var inte med så länge - kanske därför...?
    Jag tog alternativen från Pripps hemsida, och då fanns den inte med. Faktum är att jag tror inte att den låten har funnits som en Pripps blå-låt. (Fast jag är ju inte helt säker.)
    Så det så!
  • glasbubblan

Jodå ming, två gubbar som satt utanför en timmerstuga och drack pripps blå. Och enligt google har den låten varit med...

• glasbubblan

Gissar att den kanske inte var med så länge pga upphovsrätt etc till låten kanske...?

• Duckan74

Tog Ledin för det känns som en klassiker.

• innana

Jills låt är egentligen en Ted Gärdestad-låt, men finare i original. Så jag tar den.

• Nadjis

uno det stod mellan uno och tommy...men unos är bättre

• Nouba

PrippsBlå-låtar suger big time, men vilken som helst är bättre än Ledins tjat.

Svar på tråden Vilken Pripps blå-låt är bäst?