• jajja

Natt öppet kaffe eller liknande nära Stockholms Central Station?

Är det nån som vet om det finns ett fika man kan sitta och vänta på flygbussen på ?
    min sista buss hemifrån går 23.30 så jag kommer att vara i Stockholm mellan 01.00 och 03.45?
    var ska man ta vägen då?

• Svar på tråden Natt öppet kaffe eller liknande nära Stockholms Central Station?
  • mrskensington

Kanske 7eleven är öppet? Förut fanns det ett tvärs över gatan från Centralens huvudingång.

• WithoutFaith

McDonalds?
    Tror det är enda. Centralen stänger 1 eller 2

• jajja

fy så trisst att sitta ensam på Mc donalds en hel natt......

• jajja

Finns det nåt vid Klara bergs viadukten?
    Jag ska vänta på Flygbussarna.

• ajnas

Tyvärr är det ont om dygnet runt-öppna stället i Stockholm, tycker jag. Har för mig att 7 eleven stänger ett par timmar på natten, men jag är rätt säker på att McDonalds på vasagatan har öpppet. Det är nog bara de två du har att välja bland iaf Kolla deras hemsidor för öppettider!

Tror att det finns ett café på Kungsholmen som har öppet dygnet runt, men det beror ju på hur långt ifrån Centralen du kan och vill förflytta dig.

• jajja

Vad är det för café på kungholmen?
    jag får väl ta en taxi till flygbussarna.
    jag är inte så pig på att springa omkring inne i stan som ensam tjej mitt i natten.

men taxi funkar väl?

• ajnas

Det heter Café Eken och ligger på S:t Eriksgatan. De verkar inte ha någon hemsida (trots att det verkar vara ett internetcafé!)
    Men kolla här: www.letalokalt.se/Default.aspx&infosida=71936

Men vore jag som du skulle jag ändå ringa dem för att vara 110% säker på att de verkligen har nattöppet - vore trist att komma dit och så är det stängt!

• linlöv

Café Eken är ett taxifik. Om jag vore som du, skulle jag sätta mig i en taxi (ta ett välkänt märke!), och fråga. Är ganska säkert att Café Eken är öppet, men det kan ju finnas andra taxifik som har öppet i närheten.
    Annars finns McDonalds, men där kan det nog vara lite stökigt ibland.

• jajja

Tack så mycker...
    Café eken blir det.
    Dom hade tydligen öppet dygnet runt.
    sa ni att det är ett internet café?

• ajnas

Jag har aldrig själv varit på Café Eken, men som jag förstått det är det ett Internetcafé. Visst stod det väl så på länken jag klistrade in ovanför..?

När du varit där får du skriva i tråden och berätta hur det var! Jag har länge önskat ett dygnet runt-öppet ställe i Stockholm men inte vetat om något, och sen för några månader sen gick jag förbi Café Eken och såg att det stod "Dygnet runt". Har dock inte varit där ännu (det kom nån slags bäbis emellan )

• ajnas

Nyfiken på hur det har gått! Har du varit iväg ännu, blev det Café Eken och hur var det isåfall?

Svar på tråden Natt öppet kaffe eller liknande nära Stockholms Central Station?