Ni som har Gulliver-barnstol från IKEA... Vad tycker ni om den?
Funderar på att köpa en Gulliver-barnstol,
men vill först höra om någon har någon
åsikt om den.
Funderar på att köpa en Gulliver-barnstol,
men vill först höra om någon har någon
åsikt om den.
Jättebra, vi har haft samma stol till båda tjejerna och den har varit bra. Det enda klagomålet jag har är att vi slog i tårna mot stolsbenen i ung 6 månader i början.... De står ut ganska mycket men det är ju en säkerhetsfråga så vi har överseende med det
Vi har en som extrastol, helt ok!
Vi har en sådan till vår dotter och den är jättebra. Stadig!
Enda nackdelen, precis som ceejay skriver, är att man går in i den med jämna mellanrum. Men det gör vi å andra sidan med andra barnstolar också.
Är det den i trä?? I så fall har vi den.
Har inte röstat än, ville checka först vilken det är.
För priset så helt är den helt OK! Men det finns ju så klart bättre...
Det jag inte gillar med den är att stolsryggen är så hög att hon slår i huvudet om hom lutar sig bakåt allt för hårt
vi valde anteilop med bricka/bord till husvagnen och hemmet. eran som ni valde är ryggstödet tokigt men annars bra.
Vi har den, tycker den är superfin och bra,
men en nackdel är att jag inte hittat någon bra dyna
till den än..
De vanliga täcker inte ända upp och lutar lilleman
huvudet bakåt så slår han i huvudstödet..
Det där ang ryggstödet: Vi har löst det så att vi lägger en filt där som dämpar ev bakåt-sving med huvudet
Vi brukar också hänga en filt eller nått annat
mjukt för nacken, men synd att de inte säljer dynor till
dem på ikea också..
Dålig. Gick sönder utan anledning, sonen välte omkull stolen å då gick ena benet å rygg stödet sönder. fick pengarna tillbax, Har nu en Antilop, är jätte bra.
har en gulliver i norge, antilop hos sambons foräldrar, tripptrapp själv....benen sticker ut for mycket annars är dom fina (ikea stolara)
Tripp trappen är min egen, så den har sentimentalt värde...+ at den är helt ok...
Jag tycker att den är bra, instämmer med dom andra att man lätt slår i fötterna i stolsbenen.
Jopp, fy 17 vad man har vrålat många
gånger över sin klumpighet att slå i fötterna
i stolsbenen jämt..
Tack för era svar!
Ser att den i alla fall anses som bra enligt de flesta.
Synd att där inte finns någon dyna till den och att man slår i fötterna. *ler*
Men det får man kanske stå ut med?!