• Gumlan

Ni som sett silver fang!! (anime film)

Visst är den filmen braaaa :D sett den sedan barnsben, då var den ju jätte läskig... haha, ja de e den ju fortfarande måste ja säga :p (kan inte förstå hur man kan låta ett barn titta på den) men är den inte sååå bra?? visste ni att det har kommit en uppföljare?? ja MÅSTE ha den fick reda på de idag...

• Svar på tråden Ni som sett silver fang!! (anime film)
  • Tindrande

Ja, det är en bra film....serie eller vad det nu är.
    Har också sett den sen jag var liten, och då och då som vuxen.

Har det alltså kommit en modern version av den eller vad menar du?

• Cizzi81

Här finns en till som är såld på Silverfang! Jag och sambon beställde den oklippta varianten för nån vecka sen, ska bli sååå spännande att se allt som tagits bort...

Vaddå? Uppföljare? Hm, vart får man tag i den?

• Gumlan

åååh va kul ja fick svar :D trodde ja inte, hihi.

aaah serie kanske man säger ja

Det har kommit en modern uppföljare :D va ja fattade det som är den nyligen gjord. Det är en fortsättning :) om hur dom lever i skogen, silver får en son o det kommer nya björnar o sådär...

vi har precis fått hem den nyklippta :D sååå sugen på att se den men man måste ju kolla när sonen sover Man märker ju i den gamla att den är mycket klippt, mycket som inte stämmer o sådär, särskilt i slutet.

Man kan beställa den från japan tror ja, men då e den ju inte textad sen kan man ju va olaglig o ladda ner den om man vill.

• Den där Linn

Ååh.. jag ÄLSKAR Silverfang!! 

• dio

Här är en till som älskar Silver Fang (och alla andra 80-tals manga)

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
Svar på tråden Ni som sett silver fang!! (anime film)