• mamma legolina

Någon som läst "Lär av dina tidigare liv" ............

och de andra böckerna av Sylvia Browne? Vad tycker ni och vad tror ni? Jag håller precis på att läsa "Lär av dina tidigare liv" och har börjat i slutet d v s sista boken först, ska läsa de andra också - mycket intressant tycker jag.

Enda sättet att få en vän är att vara en
  • Svar på tråden Någon som läst "Lär av dina tidigare liv" ............
  • mammutten81

Jag tycker de är bra, har fyra böcker av henne.
    Har läst om dom flera gånger.
    Lite väl mycket gud ibland, men annar mycket intresant, en av de andra är också såååå mycket bättre, rekomnderar alla!!

• mammutten81

Har du också köpt från Richter? eller damm heter dom ju nu.

• mamma legolina

Fick den sista i födelsedagspresent, tyckte jag kände igen författaren och kikade i bokhyllan och där stod det en bok av henne som är oläst (har haft lästorka men kommit igång igen så nu läser jag allt)

• mammutten81

Ja, kommer man väl in i det så är det riktigt kul!

• Sagofe

Ja, jag har läst några av dem.

Håller med mammutten om att det kan bli lite väl mycket gud, men i övrigt tycker jag att de är jättebra.

Brian L Weiss skriver liknande böcker som också är bra, åtminstone de två jag läst.

• mamma legolina

Ja det är underbart, jag har dessutom semester nu så jag har tagit mig tid att läsa. Håller med om att det är lite mycket Gud ibland men det är väldigt fascinerande det hon gör, blir lite sugen själv på att prova. Jag funderar lite över tanken med födelsemärken den idén var intressant.

• Tuggummibruden

Håller på o läser "Mellan två världar" just nu ....väldigt intressant

• mammutten81

Ja det med födelsemärken tänkte jag också på när jag läste den boken, tänk om man kanske blev skjuten och nu är märkt då?
    Frågan är om det bara gäller större märken, eller även små.
    Det kanske beror på hur många liv man levt.

• mammutten81

Tuggummi, är det den där hon skriver om silvertråden från mellangärdet??

• mamma legolina

Det är den jag har i bokhyllan och ska läsa sedan

Svar på tråden Någon som läst "Lär av dina tidigare liv" ............